Hei kjære mai gruppe

Care-bear

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Jeg lister meg inn her i dag. Så utrolig gøy❤️ jeg er helt skjelven men...
Kan fortelle litt om meg selv. Vært med mannen i snart 4 år og jeg har en vakker sønn på 8 år.
Har vært igjennom en stor sorg de siste mnd da jeg mistet barnet mitt da jeg var 21 uker på vei. Nå har vi endelig fått positiv test,etter å prøvd siden april❤️ImageUploadedByBV Forum1472794855.507670.jpg jeg er 10 dpo idag altså 3+2. Gleder meg til å følge dere andre her :)
 
Jeg er en sniker, men leste teksten din, og gratulerer så mye! Men så tøft det må ha vært etter å ha mistet lille engel ❤ Masse masse lykke til.
 
Gratulerer med positiv test❤️ Håper det går bra denne gangen, utrolig trist å lese at du mistet sent sist :( Hva skjedde?
 
Gratulerer så mye :)
 
Så trist å høre om engelen din! Men gratulerer så mye med en ny spire! :)
 
Gratulerer og velkommen! Så utrolig trist med den lille dere mistet. Håper alt går på skinner denne gangen, og at det kommer en frisk og fin liten tass i mai. :Heartred
 
Så trist å lese at du mistet i uke 21. Har selv vært gjennom en sorgperiode da vi i april mistet en baby i uke 18+3. Si gjerne ifra på PM hvis du ønsker å snakke privat med meg.

Gratulerer med ny graviditet!
 
Gratulerer med spire! :Heartred
og trist å lese om den lille..
Det fine med forum som dette er at du finner mange i samme situasjon. Og som ordtaket sier: Delt glede er dobbel glede, delt sorg er halvert sorg :love2
 
Gratulerer så mye med en liten en på vei, og velkommen skal du være!
 
Tusen takk,så søte dere er! Blir morsomt å følge hverandre :)
 
Jeg lister meg inn her i dag. Så utrolig gøy❤️ jeg er helt skjelven men...
Kan fortelle litt om meg selv. Vært med mannen i snart 4 år og jeg har en vakker sønn på 8 år.
Har vært igjennom en stor sorg de siste mnd da jeg mistet barnet mitt da jeg var 21 uker på vei. Nå har vi endelig fått positiv test,etter å prøvd siden april❤️Vis vedlegget 194552 jeg er 10 dpo idag altså 3+2. Gleder meg til å følge dere andre her :)
Endelig var det din tur igjen!! ❤ gratulerer så mye! Håper spiren sitter hele veien denne gangen :D
 
Sniker fra februar her
Vi mistet selv en jente 19+2 i fjor (legene trodde 18+2 etter oul). Avviket var så stort at vi ble nødt til å avbryte svangerskapet, så jeg kan forstå situasjonen..
Gratulerer med ny spire❤️
 
Back
Topp