Hei☺

villter

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Jeg og samboeren har prøvd i 1, 5 år. Jeg har barn fra før hvor minste er 2.
Nåværende samboer var med hele svangerskap, fødsel og er som far for barnet.
Han har prøvd i tidligere forhold uten å lykkes.
Vi ønsker sårt en som kan være i lekealder med hun på 2, derfor har vi nå søkt hjelp.
Prøver viser at vi må ha mikroindeksjon.
Vi har nå valgt å gå privat for å få fortgang.
Er det mange her som går privat?
 
Jeg går privat mens vi venter på å komme til offentlig i august. Får femar derfra men blir vell ikke noe mer enn det ser jeg for meg.
 
Jeg gikk privat hos fertilitetssenteret på første forsøket mitt, ble gravid :) kjempefornøyd med de. Mister dessverre, men hadde plassen min fortsatt i det offentlige og gikk dit og ble gravid der, med Icsi. Masse lykke til, bare spør om du lurer på noe [emoji173]
 
Vi fikk vår første på fertilitetssenteret. Hun er nå 2 år[emoji177] Fortsetter der nå med søskenforsøk[emoji4] Veldig fornøyd der!
 
Jeg tok også første forsøk privat hos Hausken, veldig fornøyd. Ble gravid, men mistet dessverre. Venter nå på oppstart i det offentlige.
 
Velkommen til assistert. Her er det bare å spørre om det meste og mange som kan svare [emoji1360]

Jeg hadde ett privatforsøk mellom de offentlige. Ble dessverre ikke gravid, men var veldig fornøyd likevel med Fertilitetssenteret i Oslo og kommer til å gå tilbake dit om ikke vi lykkes offentlig nå
 
Back
Topp