Hcg-måling!

Venter på prøven min jeg å :( testa 329 på tirsdag, å pga litt rosa farget slim å sånn de 2 siste dagene lurer jeg veldig på hva den neste sier :( resultatet er vis analysert å send tilbake til legen, men de hadde ikke fått det, å lab mannen kunne ikke fortelle det! Blir gal! :(
 
Venter på prøven min jeg å :( testa 329 på tirsdag, å pga litt rosa farget slim å sånn de 2 siste dagene lurer jeg veldig på hva den neste sier :( resultatet er vis analysert å send tilbake til legen, men de hadde ikke fått det, å lab mannen kunne ikke fortelle det! Blir gal! :(
Jeg ringte og labben, men de nekter å gi ut info. Syns det er dumt. Men vi skal vel ha rett på å få høre det fra legen om det ikke er som det skal, og få riktig oppfølging. På mitt legekontor er det umulig å få tak i de pr tlf, så jeg får vel en SMS om at det er greit eller beskjed om å komme på time. Håper du får gode nyheter <3
 
Tok første på torsdag sist uke å var da 1-2. Fikk 2-3 i dag :) så er ikke helt sikker regner jeg er enn stad mellom 4-5 uker vil tror 5 i dag, passer med eggløsning. Problemet er bare at disse testene har at men har syklus på 28 dager å jeg har 34 så vet ikke hva det gjør med resultatet. Har fått time på tirsdag til tidlig ul pga SA så da ser hun sikker ca hvor langt jeg er på vei :)
Testene viser tid fra befruktning, og befruktning pleier å skje ved eggløsning, som stort sett kommer 14 dager før forventet mens, uansett hvor lang syklus du har:)
 
Jeg var og tok hcg målinger pga at jeg ikke trodde jeg hadde hatt eggløsning engang.. Så fikk keg positiv test og ble selvsagt litt forundret over det..
Mandag hcg 218
Onsdag hcg 592
Fornøyd med stigningen, aner bare ikke hvor langt jeg er på vei :meh:
 
Jeg var og tok hcg målinger pga at jeg ikke trodde jeg hadde hatt eggløsning engang.. Så fikk keg positiv test og ble selvsagt litt forundret over det..
Mandag hcg 218
Onsdag hcg 592
Fornøyd med stigningen, aner bare ikke hvor langt jeg er på vei :meh:
ImageUploadedByBV Forum1443859433.798398.jpg
 
Nå fikk jeg svar på min hCG tatt 9 dager etter den andre. Tror de opererer med å gi meg runde tall på legekontoret-steget fra 1000 til 22000. Da må jeg vel tenke at alt er bra?? De er tatt dag 18 og 27.
 
Nå fikk jeg svar på min hCG tatt 9 dager etter den andre. Tror de opererer med å gi meg runde tall på legekontoret-steget fra 1000 til 22000. Da må jeg vel tenke at alt er bra?? De er tatt dag 18 og 27.
Syns det høres bra ut jeg:)
 
Nå fikk jeg svar på min hCG tatt 9 dager etter den andre. Tror de opererer med å gi meg runde tall på legekontoret-steget fra 1000 til 22000. Da må jeg vel tenke at alt er bra?? De er tatt dag 18 og 27.
Hvis du går ut fra dobling annahver dag er du right on track! Kjempefint!
 
Hvis du går ut fra dobling annahver dag er du right on track! Kjempefint!
Da kan jeg slappe av. Føler meg jo gravid, er ikke det. Har ikke råd akkurat nå til å ta en UL, men tror jeg må bestille en når jeg er ca 9-10 uker. Veit legen ikke vil henvise meg på UL nå med disse verdiene.
 
Da kan jeg slappe av. Føler meg jo gravid, er ikke det. Har ikke råd akkurat nå til å ta en UL, men tror jeg må bestille en når jeg er ca 9-10 uker. Veit legen ikke vil henvise meg på UL nå med disse verdiene.

Tidlig ul er egentlig verdt investeringen, spør du meg. Skal selv i uke 11
 
Tidlig ul er egentlig verdt investeringen, spør du meg. Skal selv i uke 11
Jeg var på det med nr 3 og sist pga blødninger. Ble beroliget av det, men var litt for tidlig ute sist (6+1) og gyn sa jeg burde komme tilbake etter to uker for da kunne hun si mer sikkert om det ville gå bra.
 
Back
Topp