Hcg-måling!

Spirenr2

Prøver på nr. 2
Tok hcgprøve på fredag. I dag fikk jeg svar, 631 i uke 4+3! Skal ta ny i dag☺️☺️
Vet at det er økningen som har noe å si, men er fornøyd! Sist hadde jeg 420 i uke 5+6.
 
Jeg hadde bare 113 4+0 så mye mer enn meg hvertfall, er 4+5 idag og har ikke målt siden da, så er nok mer nå :)

Men kan det være tvillinger?:p produserer man ikke hcg fortere da?:) synes å ha hørt det :)
 
Hvis jeg regner riktig var jeg 3+6 forrige tirsdag, da hadde jeg 200, og torsdag 4+1 hadde den steget til 584 :)
 
Jeg hadde bare 113 4+0 så mye mer enn meg hvertfall, er 4+5 idag og har ikke målt siden da, så er nok mer nå :)

Men kan det være tvillinger?:p produserer man ikke hcg fortere da?:) synes å ha hørt det :)

Hehe. Det ville vært nå :p men tror man må ha litt høyere hcg enn det.
Man produserer jo hcg veldig individuelt, så er jo økningen det kommer ann på. Spent på å få vite resultatet på onsdag ☺️☺️
 
Her hadde jeg 127 nå på 4+0, med min sønn på 4+0 hadde jeg 106. Så er fornøyd og har ikke tatt flere målinger nå.

Legger ved ett skjema om normale enbarnssvangerskap :)

20150907_120624.jpg
 
Skal se det er tvillinger :happy: :Heartred:Heartblue

Haha, hadde vært koselig! Men jeg tviler! Har ingen tvillinger i familien eller noe. Er bare glad det er noe levende der inne, enten det er en eller 2 :p blir spennende å se på tilsig ultralyd ☺️
 
Her hadde jeg 127 nå på 4+0, med min sønn på 4+0 hadde jeg 106. Så er fornøyd og har ikke tatt flere målinger nå.

Legger ved ett skjema om normale enbarnssvangerskap :)

Vis vedlegget 135914

Bra at du la ut den :) var godt å se :) skal ta en cb digital imorgen, så håper den er på 2-3 da, hadde 52 på onsdag og 113 når jeg fikk målt hcg på fredag, så de sa at det var fin stigning siden nivået hadde doblet seg :)
 
Okei☺️ 631 er verdien som jeg fikk på 17 DPO. Så kanskje litt høyt?
Oi, det var høyt ja:) Du må oppdatere oss på hva den blir på neste måling. Spennende!! :D
 
Fått svar på prøve i dag: 2270 på 4+6. Så økt fra 631 til 2770 fra fredag til mandag! :-D
Wow!!! Det er jo superbra!!! For noen flotte tall! :):)
 
Jeg tok hcg måling på mandag (14 dpo) som var på 64. Skal inn og ta ny måling i morgen som er off. testdato på klinikken. Den bør være på minst 181 for å være innafor dobling. Ellers kan det være exu eller kjemisk...:(
 
Jeg tok hcg måling på mandag (14 dpo) som var på 64. Skal inn og ta ny måling i morgen som er off. testdato på klinikken. Den bør være på minst 181 for å være innafor dobling. Ellers kan det være exu eller kjemisk...:(

Håper at det går bra, venter på svar på hcg selv da jeg hadde en ny blødning i går :(
 
Håper at det går bra, venter på svar på hcg selv da jeg hadde en ny blødning i går :(
Ånei!!! Hva har du målt av hcg hittil da? Og hvor langt er du. Blødninger er jo veldig vanlig, så mest sannsynlig er det jo helt ufarlig. Men skjønner bekymringen. Hadde det vært meg hadde jeg jo blitt redd selv. Er vanskelig å tenke klart når man er midt oppi det.
 
Håper at det går bra, venter på svar på hcg selv da jeg hadde en ny blødning i går :(

Uff, vet godt hvordan det er :-( håper virkelig du får gode resultater!
 
Jeg tok hcg måling på mandag (14 dpo) som var på 64. Skal inn og ta ny måling i morgen som er off. testdato på klinikken. Den bør være på minst 181 for å være innafor dobling. Ellers kan det være exu eller kjemisk...:(

Krysser fingrene for at den er doblet og vel så det ☺️☺️
 
Ånei!!! Hva har du målt av hcg hittil da? Og hvor langt er du. Blødninger er jo veldig vanlig, så mest sannsynlig er det jo helt ufarlig. Men skjønner bekymringen. Hadde det vært meg hadde jeg jo blitt redd selv. Er vanskelig å tenke klart når man er midt oppi det.

Hadde blødninger fra tirsdag til fredag. Og hcg på Onsdag viste 52 og på fredag viste den 113 og det sa de var normalt. I går tok jeg en cbd som viste 2-3 og da var jeg 4+6 så det var normal stigning. Fikk en del blod på papiret ettermiddag i går og fortsatte sånn i ca 3 timer før det var helt borte, var bare når jeg tørker meg men kom litt klumper, men legevakta sa at det bare kunne være størknet blod og trengte ikke være noe gale og synes det var for lite til å være en sa men kunne ikke garantere noe. Får vente å se imorgen :) skal være ca 1000 da om det er normal stigning, håper på det
 
Back
Topp