Hater postnord

Veronica1985

Betatt av forumet
Samboeren og jeg bestlite startpakke med parabol og alt fra canal digital, og det gikk jo veldig bra helt til postnord skulle prøve å levere den i Hof i Vestfold.
Pakken ankom terminalen til postnord i oslo den 15.09 og beregnet levering hos oss skulle være den 16.09, men pakken er fortsatt ikke kommet for den havnet i Stokmarknes i Nordland nesten Lofoten :mad:
Ringte kundeservice og kjeftet godt på dem for å si det mildt så de beklaget seg veldig og skulle sende pakken tilbake, kanskje vi får pakken til neste uke engang hvem vet:finger:

Har tatt lang tid de andre gangen jeg har brukt postnord og mypack også så anbefaler å ikke bruke postnord som leveringsansvarlig hvis det er mulig!
 
Er det mulig å velge hvem som leverer? Trodde ulike selskap hadde avtaler hvem som sender for de jeg
 
Feil kan skje hos alle, men det er kjedelig når man blir utsatt for det. Tror nok de stort sett leverer bra, ellers hadde de ikke hatt nok kunder til å kunne drive.
 
Hver gang jeg må bruke postnord som transportør er det ekstra lang ventetid.. Har heldigvis aldri fått noe feilsendt, men må som regel vente ca 14 dager på pakken, mot 4-5 dager med posten.
 
Her har jeg aldri hatt problemer med postnord, hverken mtp leveringstid eller feil =)
 
Uff da. Ja de gjør desverre mye feil. Jobbet i posten og vi fikk klagene dems. Ja det er postnord som legger reklame i feil postkasse osv.
 
Heldigvis aldri hatt problemer :) men utrolig kjedelig når man går å venter da!
 
Har litt blandede erfaringer med postnord. De to siste to pakkene har forsvunnet sporløst ved deres terminal i Oslo. :bored:
 
Aldri hatt problemer med Postnord! Alltid punktlig og korrekt. Posten derimot er et helt annet kapittel.... Fått svært mange pakker levert med Postnord da en av nettbutikkene jeg handler i har dem som transportør.
 
Aldri hatt problemer med Postnord! Alltid punktlig og korrekt. Posten derimot er et helt annet kapittel.... Fått svært mange pakker levert med Postnord da en av nettbutikkene jeg handler i har dem som transportør.
Trur det der kommer ann på hvem som faktisk er på jobb osv. Er jo noe med hvor mye man faktisk setter pris på jobben sin og gjør det man skal. Her jeg bor er det omvendt. Postnord er noen late tullinger og posten må rydde opp etter dem. Må til å med levere dems pakker og hente pakker for dem. Fikk faktisk kjeft av en kunde siden jeg ikke skulle jente pakken hans. Men ikke min feil at postnord da betalte posten for å hente den pakken. De få pakkene vi har fått av postnord så kan ikke sjåføren norsk en gang, vi har måtte reist ut for å møte dem hvis vi ville ha pakken vår.
 
Jeg har aldri hatt problemer med den, og mister ikke tiltroen av en historie.
Alle kan gjøre feil.

Men når det er sagt, jeg skjønner det er irriterende
 
Uff da. Ja de gjør desverre mye feil. Jobbet i posten og vi fikk klagene dems. Ja det er postnord som legger reklame i feil postkasse osv.
Dette stemmer ikke. Postnord sender ikke ut reklame, det er det posten som gjør. Har aldri hatt problemer med postnord. Mottar alt de skal levere og som regel kommer varene innen 4 dager, maks en uke. Posten derimot... Herregud, kan vente i evigheter på pakker fra dem fordi det ligger på postkontoret og ingen orker å scanne de inn... Får så mye reklame og dritt i postkassen fra dem og det nytter ikke med "reklame nei takk"-klistremerker på postkassen...
 
Liker overhode ikke postnord! Bokpakkene fra goboken kommer med de, får da bare en sms om at det er levert en pakke på dørmatten min. Så senere på dagen eller noen dager senere dukker det opp en pakke oppå postkassene! Syns ikke det er en grei måte å levere pakkene våre på da vi bor i blokk med 63 leiligheter! :(
Har heldigvis ikke opplevd uærlige naboer enda, men liker ikke prinsippet med å legge tingene mine ute i oppgangen...
 
Har hittil ikke hatt noe problem med postnord - men så har vi fått det levert til post I butikk, ikke på døren. Kanskje det har noe å si.
 
Back
Topp