Har septemberbabyen eget rom?

M

Moderator Stine

Guest
Her har begge våre hvert sitt, men en av de må nok dele når neste ramp kommer og har blitt litt større(men h*n skal få sove inne hos oss en god stund først =) ).

Hva med dere?
 
nope dessverre, har bare ett soverom, så vi må nok dele til vi finner oss ei større leilighet :) selv om han absolutt er klar for å ha eget rom snart.
 
Ja, men det er egentlig bare rot der inne foreløpig :p Ser for meg i alle fall et halvt år til før hun flytter inn dit.
Dersom vi får en til ser jeg for meg å bo her en stund fordi om, først skal jo babyen sove med oss, og jeg synes det er kjempefint om barna kan dele rom når de er små. Da lærer de å dele, og det å ha en man deler rom med er kjempekjekt for små barn. Gjorde det selv med lillesøsteren min, var en fin tid! :)
 
Ja hun har eget rom :)
 
Hun har eget rom, men det er ikke innredet enda
 
nei, blir nok å dele med søstra fram til storebror er klar for å sove i lekerommet i underetasjen :) men først skal baby sove på romet vårt en lang stund til :)
 
Jeg er alt for lat til å løpe rundt om natten, så lille kommer til å sove i sprinkelsenga helt inntil senga til mor så lenge han skal ammes flere ganger i løpet av natten i alle fall.... Men vi har ekstra soverom, så blir vel eget rom etter hvert... :)
 
Han har eget rom hvor klær og stellebord er nå. Men han sover inne hos oss i senga si. Der blir han til det blir en vane at han sover gjennom natta tenker jeg :)
 
Han har eget rom, men flytter ikke dit på enda en stund tenker jeg. Synes det er praktisk å ha han på vårt rom nå. Men når han ikke våkner flere ganger hver natt for mat blir det nok inn på eget rom. Må si jeg gleder meg til den tid, blir godt å få være bare meg og samboer den tida i alle fall:)
 
Han har eget rom og sprinkelsenga står klar, men resten av rommet er et salig kaos da det til nå har fungert som kontor og roterom.. Hvor vi skal gjøre av alle tingene er et mysterium. F.eks støvsugeren er det egentlig ikke plass til noe annet sted.. Han sover hos oss enn så lenge, men vi merker at vi forstyrrer hverandre litt på natta, så planen er å flytte ham inn på eget rom ved 6 mnd alder. Da er kurven han sover i uansett for liten og han er forhåpentligvis godt i gang med fast føde slik at vi kan gå ned på nattmåltidene ;)
 
Back
Topp