Har så ont i fingrene :,(

Tussijenta

Andre møte med forumet
Hei jeg er en 29 år gammel jente som skal føde for første gang jeg er 17 uker eller 18 uker på vei ca :) Jeg har så utrolig vondt i fingrene mine Pekefinger, langfinger og Ringfinger. Fingrene blir borte de dovner men jeg får også utrolig vond smerte nesten som jeg vil hyle :,( Er det noen som vet hva dette er og hva en kan gjøre ? Jeg selv tror kansje det er noen nerver som er i klem.

Blir glad for svar :)
 
ORIGINAL: odelsjenta

Hei jeg er en 29 år gammel jente som skal føde for første gang jeg er 17 uker eller 18 uker på vei ca :) Jeg har så utrolig vondt i fingrene mine Pekefinger, langfinger og Ringfinger. Fingrene blir borte de dovner men jeg får også utrolig vond smerte nesten som jeg vil hyle :,( Er det noen som vet hva dette er og hva en kan gjøre ? Jeg selv tror kansje det er noen nerver som er i klem.

Blir glad for svar :)
 
Samme har jeg og. Noen morninger er hele armen doven.  Men i fingrene er det hele tiden. Selvsagt må det være høyre armen også da, som jeg er så avhengig av![&:] Har snakket med JM om det, og hun sa det var helt vanlig. Hun hadde et navn på det også, men det husker jeg ikke. Fikk i allefall beskjed at det er pga hevelser i kroppen, og for de fleste forsvinner det når barnet er født. Hvis ikke må man kutte over noen nerver i armen.
 
Ja, jeg her det også. Gjør utrolig vondt, spesielt om natten...og er faktisk sykmeldt nå helt til fødsel.
Det er vel hevelser, vann i kroppen og det forsvinner etter fødsel.
Desverre finnes ingenting man kan gjøre. Jeg drikker Breneslete og trooor det hjelper litt, men kanskje det er bare meg.
God bedring!
 
Hei

Takker så mye for mange svar :) Jeg har pratet meg legen og har får time etterhvert hos en nevrografi, Kansje de finner ut mer :) Det er ikke godt og ha så vondt, blir sliten av det.
 
Back
Topp