Har magene vokst/forandret seg nå?

Barius

November 2015
Novemberlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
Her er magen blitt helt gravid nå. :)
skjedd gradvis nå siste 2 uker tror jeg. Mistet totalt sin normale flathet og fasong, og området fra navlen og ned har skutt godt framover. Mannen sa det igår; oj nå vises det skikkelig godt.
Er 10 uker imorgen.:)
Fint å være gravid, og ikke bare syk og dårlig. :p

Hvordan er det med deres mager?
 
Forrige gang fikk jeg ikke mage før jeg var 22 uker på vei å regner ikke med jeg får det nå heller ;)
 
Er 8+3 i dag og merker forandring allerede :) Venter tvillinger, så har nok endel å si :) De 2 andre gangene har ikke magen kommet før i uke 10 :)
 
10+2 idag. Har skikkelig mage. Kom med engang, men har nå gått vekk fra den oppblåst magen til virkelig mage :p
Første gang hadde jeg ikke mage før 6 mnd på veg. Andre gang kom den ganske fort .
Vide gensere som gjelder her :D har ikke tenkt å si noe enda.
 
Hmmmm du merker ingen forandringer i det hele tatt?:) rart at det er så forskjellig.:)
Nei ingen forandringer ;) vet ikke hvorfor men forrige gang fikk jeg mage uke 22 og la ikke på meg noe før uke 34;) eneste er at på kvelden ser det ut som jeg er 30 uker på vei for jeg er så oppblåst:) Hehe
 
10+2 idag. Har skikkelig mage. Kom med engang, men har nå gått vekk fra den oppblåst magen til virkelig mage :p
Første gang hadde jeg ikke mage før 6 mnd på veg. Andre gang kom den ganske fort .
Vide gensere som gjelder her :D har ikke tenkt å si noe enda.
Samme her, har også gått vekk fra den oppblåst magen og rett og slett blitt gravid.:) jeg må også bruke vide klær ellers så vises det.
 
Jeg er 10 uker i dag og merker stor forandring. Min første graviditet som jeg mistet var i desember, så jeg føler at magen gikk tilbake til det punktet i ca uke 8 og nå merker jeg det kjempe godt, jeg var oppblåst fra uke 3-5 og uke 6 og 7 helt vanlig mens nå har magen virkelig begynt å bli stram og jeg kjenner livmoren rett over skambeinet. Merker det strekker hver gang jeg nyser eller hoster :)
 
Føler meg gedigen denne gang. Kjenner livmor godt over skambeinet og magen er der om morgenen. Blir såklart noe større i løpet av dagen pga mat og luft :)
 
Jeg har faktisk fått litt mage og dette er min "første" svangerskap! Mistet i uke seks i desember! Men magen min har faktisk allerede poppet litt ut! Vet ikke om det har sammenheng med at jeg slapper mye mer av med den, og sånt!! Men nå er det liksom sånt at kollegaene på jobb får spørsmål av foreldrene til barna om jeg er gravid :/ haha lurer på hvor dette vil ende når jeg bare er 11+5 og så "stor" allerede i første svangerskap!! Iiiiiiik!!! - håper det jevner seg ut!!
 
Har blitt en liten mage nå ja. Er 11+3 i dag, og går ikke i trange gensere før vi har fortalt det :D
 
Er 10+0 i dag, men har ikke fått noen endring ennå. Synes egentlig det er greit, da jeg ikke ønsker at det skal synes før jeg er klar til å offentliggjøre det :)
 
Jeg hadde ikle mage før uke 20 men nå stikker den ut allerede og folk spør. Men har mage fra forrige svangerskap, så tror derfor den er tidlig ute. Er 8+4 (etter min beregning)
 
Er uke 10 i dag og ser heller ikke store endringen - noe mer oppblåst om kvelden kanskje
 
Jeg kan se livmora godt allerede, men tror ikke noen andre kan se det med klær på. Men kan tydelig se den uten klær, tom. når jeg ligger nede, har fått en tydelig ekstra kul over skambeinet. Så ser nesten ut som jeg har to kuler, en nederst som er livmora, og så er det ett "hakk" inn, og så en øverst rundt navlen som bare er luft og fett :p
 
Kan se ut som om det har begynt og skje noe, men er ikke mye. De to andre gangene så fikk jeg ikke antydning til mage langt over halvveis :p Men hadde giga mage med de begge på slutten uansett ;) Regner med magen kommer før den gangen her, siden det er nr 3 og jeg har litt ekstra der fra før av :p
 
10+2 i dag og en liiiiten anntydning til mage! :D gleder meg voldsomt til jeg slipper å skjule den mer!
 
Back
Topp