har fått den......

CuriosityKillTheCat

Gift med forumet
Aprilbarna`15
....tvilsomme æren av å bli med i dette forumet.

Hadde en SA natt til i går og utskraping i går.
håper det klaffer igjen for oss her inne snart [&:]
 
huff kjære deg[:(].vet hvordan du har det nå. det er ikke lett, men med tiden så blir det enklere, får det litt på avstand liksom.Håper spiren sitter hos deg snart igjen[;)]
 
ORIGINAL: go* mamma*n

huff kjære deg[:(].vet hvordan du har det nå. det er ikke lett, men med tiden så blir det enklere, får det litt på avstand liksom.Håper spiren sitter hos deg snart igjen[;)]

 
Ikke gi opp !!!
 
Signerer
 
 
ORIGINAL: go* mamma*n

huff kjære deg[:(].vet hvordan du har det nå. det er ikke lett, men med tiden så blir det enklere, får det litt på avstand liksom.Håper spiren sitter hos deg snart igjen[;)]

 
Trøsteklæm
 
takk for omtanken jenter...............det varmer veldig [:)]
Prøver å se framover og det går ganske bra......er ganske rasjonell osv.
men kjenner at fokuset ligger akkurat nå på BLI GRAVID igjen så fort som fy.......håper dette gir seg om noen dager.
ønsker i grunn ikke å tenke så mye på det men det går seg vel til kanskje [&:]


Stor klem til alle dere
 
Føler med deg.
Mange varme klemmer...
 
Føler virkelig med deg, å miste en baby er noe av det vondeste vi kan oppleve... håper det ordner seg for deg snart... at ikke ventetiden blir så altfor lang... vi prøver vi også, men ting tar tid...
 
 
Uff, så trist og høre. Håper det går bedre etterhvert, og at dere snart klarer og bli gravide igjen, lykke til med prøvinga.

Trøsteklem fra meg
 
takk alle sammen
Det hadde jeg egentlig ikke trodd, men dette forumet og dere jenter som støtter så bra har faktisk gjort dette lettere å komme igjennom.[:)]
Det er snart en uke siden SA men det går egentlig helt bra.....jeg har vært heldig og hatt lite blødninger og smerter etterpå.
JEg har verdens beste kjæreste og jeg håper vi blir gravide igjen fort, men det hjelper at andre er i samme båt som oss
 
Back
Topp