Har du vært på ordinær ultralyd? Evt lenge til du skal?

M

Moderator Eve

Guest
Hvordan var det/håper du at det blir?
Har du noen forventninger/levde det opp til forventningene?
 
14 dager igjen. Skal 19+1. :)
Håper å få se en frisk liten sak, og så håper vi jo på å se om det fortsatt er ei jente, eller om hun har fått tut. ;)
 
11 dager igjen. Blir som nøttelitenitreet, se om alt fortsatt er bra der inne og om hun hun fortsatt mangler tut :) Håper det for hennes skyld mht alt det rosa som er kjøpt inn :p
 
Jeg vet ikke hva jeg får, og har ikke kjøpt inn ett eneste plagg, men blir det en gutt skal jeg garantert kjøpe noe rosa til ham bare på trass :D
 
13 dager til. Håper å få bekreftet kjønn og se at alt fortsatt er bare bra.
 
3,5 uke til, er da 18+5. Håper å få se to friske babyer og at vi får vite kjønn. Selv om kjønn ikke er viktig for oss, føler vi det er viktig for innkjøpene vi skal til med etter ultralyden:)
 
3 uker til i dag :) Vi skal ikke vite kjønn, så håper ikke det første vi får se er en tut, var det første vi så med nr 1 :p
 
Akkurat 1 veke til! Håpar egentlig berre alt er bra med den vesle :smiley-angelic001 Såg den sist i veke 12, satsa på at den framleis er like frisk og aktiv. Å få vite kjønn blir ein bonus.
 
En uke til i morgen[emoji847] Håper å se en frisk liten baby[emoji178] og hadde vært gøy hvis det stemmer at det er jente som det ble tippet på ul i uke 13[emoji5]
 
4 uker og 4 dager til. Akkurat sånn det er i dag så venter jeg spent på å høre om morkaken har flyttet seg. og at alt er bra med lille selvfølgelig. [emoji173]
 
5 dager til :) blir spennende å få spikret termindato, den har variert med noen ganger. Og spennende å se lille igjen. Gleder meg :D
 
Back
Topp