Har du masse kynnere?

Ja! Begynte så smått i uke 26. Innen uke 28 var jeg sikker på at dette var kynnere. Får spesielt mye kynnere når jeg går. Da hjelper det å stoppe, ta en pause, og gå saktere videre. Er jeg hjemme hjelper det å sitte eller ligge
 
Begynte å få kynnere i uke 18 ca. De kommer jevnlig nå uansett om jeg ligger/sitter [emoji4] men ikke veldig plagsomme heldigvis. Kan ikke gå for fort, for da blir de litt ubehagelige...
 
Fikk i uke 28 når jeg gikk tur, nå kommer og går det når som helst [emoji4]
 
Fikk flere x daglig fra uke 17, og de stramma godt. Prøvd magnesium uten suksess. Ble verre ved aktivitet, men kom likevel i hvile.
 
Magen min vokste veldig fort pga flerlinger. Fikk kynnere rundt uke 18 og det ble så ille at jeg måtte stoppe med det jeg holdt på med og bare puste, var jo så vondt! Fikk blant annet beskjed om å ikke stryke magen da jeg var på obsposten, og ta det helt med ro om de ble sterkere og hyppigere. [emoji4]
 
Begynte så vidt å kjenne dem fra uke 13 ca. Hadde veldig mye kynnere sist, ferie nå, men de er til gjengjeld mye kraftigere. Føler meg ikke spesielt plaget av dem annet enn at jeg gjerne må stoppe opp med det jeg holder på med.. Nå begynner de sterkeste å kjennes rielignende ut :)
 
Har ikke kjent noen. Er i uke 35 nå.
 
Jeg har mye kynnere, ofte regelmessige i flere timer hvor det er 5-7 minutter mellom hver kynner. Det er verst på ettermiddag, kveld og natt så det virker som om aktivitet og det at jeg er sliten trigger dem. Med førstemann hadde jeg langt mindre, men det er jo vanlig :)
 
Jeg har mye kynnere, ofte regelmessige i flere timer hvor det er 5-7 minutter mellom hver kynner. Det er verst på ettermiddag, kveld og natt så det virker som om aktivitet og det at jeg er sliten trigger dem. Med førstemann hadde jeg langt mindre, men det er jo vanlig :)
Jeg også!
 
Jeg har mye kynnere, ofte regelmessige i flere timer hvor det er 5-7 minutter mellom hver kynner. Det er verst på ettermiddag, kveld og natt så det virker som om aktivitet og det at jeg er sliten trigger dem. Med førstemann hadde jeg langt mindre, men det er jo vanlig :)
Hadde det sånn fra uke 33 forrige svangerskap. Nå har jeg færre kynnere, men de er til gjengjeld mye kraftigere.. I dag har jeg har mye kynnere da. Er kjempesliten!
 
Har de hele tiden, utrolig slitsomt til tider - tar faktisk tiden på de verste innimellom da jeg er redd det har gått over til rier. [emoji43]
 
3bcbc5cf5f30e9cbadc1aba36f6b2f96.png



Jeg blir gal :D Det er rimelig slitsomt å ha så hyppige kynnere hver dag og i flere timer etter hverandre.

Men jeg skal vel ikke klage så lenge det holder seg slik og ikke utvikles seg til rier. Han får holde seg inne litt :)
 
Har en del kynnere, men de stopper med en gang jeg slapper av [emoji4]
 
3bcbc5cf5f30e9cbadc1aba36f6b2f96.png



Jeg blir gal :D Det er rimelig slitsomt å ha så hyppige kynnere hver dag og i flere timer etter hverandre.

Men jeg skal vel ikke klage så lenge det holder seg slik og ikke utvikles seg til rier. Han får holde seg inne litt :)
Hvilken app er dette? Fungerer den som rieteller?
 
Synes kynnerene mine har endret karakter siste dagene. Nå er de ofte vonde. Med tak spesielt i ryggen med ofte i magen. Også når jeg ligger i ro og slapper av er de vonde. Men de er ikke regelmessig. Lurer på om de er med på å modne.?
 
Back
Topp