Har du fortalt noen enda?

Har fortalt det til en søster som også prøver å bli gravid, vi snakker mye om dette når vi møtes så det var naturlig å involvere henne tidlig. Hun ble selvfølgelig glad på våre vegne og fordi hun skal bli tante igjen :) håper hun kommer etter nå snart slik at vi kan være gravide/ i permisjon sammen, det hadde vært så koselig!!

Har også fortalt det til sønnen på 11 år. Han ble glad og gleder seg veldig til å kose med den lille! Jeg har forklart han at det er veldig tidlig enda, og at det er en liten sjans for at det går galt så tidlig og at det er derfor det må være vår hemmelighet i noen uker til. Han tok dette veldig fint, og er flink å holde på hemmeligheter ;) Han merker at jeg er mye mer trøtt og sliten enn jeg pleier så det var greit at han fikk en forklaring :)

Vil fortelle til mine foreldre i helgen, de reiser snart på ferie til Italia. Vi skal ned dit å være sammen med dem en uke i Mai så det må uansett avsløres fordi jeg er vanligvis veldig glad i Italiensk rødvin :love017 ;)
 
Ikke fortalt det til noen enda, men kjente i dag at jeg hadde veldig lyst til å fortelle det til min mor :) men venter litt til :)
 
Kun fortalt det til et par venninner. Blir nok vanskelig å holde skjult for moren min, så forteller det nok snart til foreldrene mine også. Søsken tenkte jeg vente litt med og finne på noe gøy for å overraske dem. De bor ikke på samme sted som meg, så lettere å ikke bli avslørt :p
 
Fortalt til kiropraktor og personlig trener, hovedsakelig for å føle meg trygg med treningen jeg driver med og få gode tips fremover. Også sagt det til ei venninne slik at jeg har noen å ringe hvis det skulle gå galt og jeg ikke får tak i samboer som er offshore. Og så har jeg fortalt det til en jeg skal på en jakttur med i helgen for å slippe å være ansvarlig for lang kjøretur alene i tilfelle jeg blir dårlig. Kunne fått til det uten å fortelle, men synes egentlig det er like greit å fortelle i stedet for å bruke kreftene på å skjule det. Vi skal møte familien på 17.mai og jeg tror vi kommer til å fortelle de det da, da er jeg i uke 8 og har forhåpentligvis sett hjertebank på tidlig UL.
 
Fortalte det til besteforeldrene og en onkel. De ble sååå glad. Så er veldig glad vi har fortalt det. Var veldig usikker og ønsket nok først å vente til etter de magiske 12 ukene. Men skulle det mot formodning skje noe så har vi noen å støtte oss på. Men nå har vi noen å glede oss med mye lenger ;) :Heartred
Den kommende storebror skal vi fortelle det til etter tidlig ul i uke 8.:Heartred:Heartred (så lenge vi får klarsignal fra gynekologen).
Resten av verden får vite det i sommer når magen begynner og vises ;)
 
Jeg har fortalt det til ped lederen min på jobb da jeg har ekstra oppfølging pga alt for mange aborter. Mannen har jeg også sagt det til [emoji23] besteveninna mi sa med en gang jeg kom inn i rommet "du er gravid igjen du? Føler det på meg!" Nå skal det sies at på 3 år har jeg vært gravid 7 ganger å alle uten om 1 av svangerskapene har komt til uke 11-12 så jeg er alltid gravid [emoji39] føler nesten jeg er en byrde når jeg forteller folk jeg er gravid for det går jo aldri godt.. men vi får se [emoji5]
 
Fortalte det til mamma og pappa i går, og et par venninner som jeg har pratet mye med i prøvingen, ellers blir det å vente litt med å fortelle til flere[emoji5]
 
Ikke sakt det til noen, og ønsker ikke å si noe på en god stund. Sist fortalte jeg det til ei venninne da jeg var ca 6uker på vei, og han fortalte det til en kompis som også skulle bli far rundt samme tidenxsmile2 Familiene våre fikk vite det i uke 13, mens resten av verden annonserte vi det til i uke 17, dagen etter vi fortalte det til de 3 små som skulle bli storesøsken xsmile3 Føltes godt å ha det som en "hemmelighet" oss imellom, og ønsker nok det denne gangen også, så sant jeg klarer å skjule magenxsmile9
 
Vi har fortalt det til våre nærmeste venner. De ble kjempe glade på våre vegner.
Skal vente til uke 12 eller mer før vi forteller det til «alle». Tenker å si det når jeg har vært hos legen og det begynner å synes så smått.
 
Har fortalt til mamma, en søster som nylig er blitt gravid og min forlover:) Men no ønsker eg ikke å si det til flere før de gylne ukene er forbi... om eg holder ut[emoji28]
 
Fortalte til barndomsvenninnen min som også har termin i januar :Heartred:Heartred Hun fortalte til meg også først. Måtte virkelig få lette på trykket til noen. Så da var hun perfekt!!

Ellers testet jeg med samboer, så han vet det. Og datteren vår på 2,5 år vet det også :Heartred
 
Har bare fortalt det til bestekompisen min, han ble veldig glad! Også har jeg sagt det til mannen, selvfølgelig.
 
Sendte en Snap av den digitale testen til hele BV-gjengen fra oktober 2016 :p Ellers vet to venninner og mannen det :)
 
Sendte en Snap av den digitale testen til hele BV-gjengen fra oktober 2016 :p Ellers vet to venninner og mannen det :)
Jeg var inne på tanken om å gjøre det samme med april13 gjengen, men gjorde det ikke. Gjorde det sist, men da endte det med SA så valgte derfor å vente litt
Ikke mange fra den gjengen igjen her inne, men noen har kanskje snoket og funnet meg her :p
Men de skal få snap etter ul om 15dager :)
 
Her er det kun jeg og mannen som vet Vi venter til etter uke 12. Skal også samle hele gjengen på middag i uke 14 så vurderer å vente til da. Men det blir vanskelig[emoji85][emoji23]
 
Det er kun vi som vet foreløpig. Vi venter nok en stund til før vi sier noe.
 
Back
Topp