Har du et godt samarbeid med barnehagen/skolen?

M

Moderator Wilma

Guest
Er samarbeidet godt? Hva kunne evt. vært bedre? :)
 
Tja.

For jentene vil jeg si det.

For guttungen. I kveld. Så føler jeg meg mer oppgitt.
Gjennom bhg lærte han at å fortelle de voksne at en gutt var stygg med ham hjalp ikke. De trodde ikke på ham
Det fikk fortsette
På skolen fortalte jeg dette.
På skolen ser de, de tror ham, de sier det ikke skal være sånn. Men gang på gang forsterker se hans tro på at det hjelper ikke å si fra. Tiltakene som settes inn varer et par dager så er det tilbake til det samme. Det hjelper ikke å si fra. Så han gidder ikke si fra. De gjør jo ikke noe likevel.

Jeg føler jeg har god kommunikasjon med læreren normalt sett. Men i kveld blør mammahjertet og jeg synes ikke vi får det til
 
Tja ikke helt fornøyd med barnehagen, men har gått seg veldig til. Er meget spent på høsten og avdelingsbytte. Pedleder der virket ikke like fornøyd med småens behov for tilrettelegging.

På skolen har det først etter nesten 2 år nå (lærerbytte i 4 og 6 klasse), gått opp for kontaktlærer at ting ikke fungerer slik det har hvert. Jobber nå ganske kraftig med saken og har ofte kontakt med lærer via sms, mail og telefon.
 
Ja, er veldig fornøyd med barnehagen:) Føler di ser og hører barna og oss foreldre :)
 
Veldig godt samarbeid og det er pga vår sønn sin sykdom siden han ligger etter andre barns på hans alder.
 
Back
Topp