Har du åreknuter?

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Hvor har du de og når kom de? Jeg har ingen, men siden jeg er gravid for tredje gang driver jeg og ser etter.
 
Nei, men føler det er rett rundt hjørne :p Alle på mamma si side fekk rett etter dei fylte 30 :eek:
 
Nei :)
 
Nei ikke åreknuter, men jeg har røde striper på ene leggen. Sprengte blodkar?? Har hørt det er tidlig stadium men vet ikke. Det finnes visstnok en krem på helsekost som er forebyggende.. Og en venninne sitter aldri med bena krysset for hun er redd for det:p men det er vel som med strekkmerker, lite å gjøre noe med.. Vi får være glad for hver dag uten:)
 
Ja, har en på leggen fra graviditeten. :/
 
Jepp. En på leggen og en oppover låret. Begge kom når jeg var gravid.
 
Har veldig synlige å ømme årer i leggene. Men ikke blitt knute enda.
 
Nei, men jeg har så mange strekkmerker at de har vel fylt opp både sin og åreknutenes kvote. :p Jeg syns jeg virkelig fortjener å slippe det. Sliter nok med strekkmerkene.
 
Har flere på det ene benet mitt. De kom i svangerskapet og går fra låret og nedover leggen. Fryktelig skjemmende :(. Har nok også sammenheng med at jeg har hatt svært mange operasjoner i kneet på samme ben, så noe sirkulasjonsproblemer fra før.
 
Jepp! Den går fra midten av låret og hele veien ned:rolleyes:
 
Ja. Fikk en åreknute på fremsiden av høyre lår i forrige svangerskap. Men sent. Den trakk seg faktisk tilbake. Men når jeg ble gravid nå, kom det plutselig to store på baksiden av låret :( Håper de ikke blir verre.
 
Har ingen til nå, er 28.
 
Har en veldig synlig blodåre nedover ene låret
 
Fikk ett par på leggene de to forrige graviditetene, samt hemoroider, men de forsvant etterpå. Denne gangen har de faktisk ikke dukket opp *bank i bordet*
 
Fikk et par store på fremsiden av leggen i siste svangerskap. Den foten blir bare verre, og full av store blåmerker når jeg har gått på jobb en hel dag. Har også flere oppe i lysken. De gjør heldigvis ikke vondt lengre, men var fryktelig smertefulle i svangerskapet. Er to år siden minste ble født.
 
Åjada, har mange. På begge beina. Var gjennom en operasjon i 2012 og må vel gjenta det...
 
Back
Topp