Har dere tenkt på navn?

Syns det er fint når navnet har en mening for oss, så vi prøver å bruke familienavn. Denne gangen skal vi prøve å finne et navn på H, eller bruke navnet til en av foreldrene våre som har gått bort. Foreløpig har vi kallenavnet Bo, og datteren vår har gitt babyen navn: Kaja Kanin eller Kalle Kanin.. så det blir vel et av de navnene da[emoji23]
 
Vi har guttenavn klart, et familienavn fra hans side. Blir det jente er vi helt blank!
 
Vi har hatt 2 jente navn ( illiana eller andriana) bestemte oss for adriana, og 2 guttenavn klare ( erwin og Philip) men der er vi forsatt usikre.

Samboeren min vil veldig gjerne ha ett navn som er indonesisk siden jeg er halvt
 
Guttenavn er vi enig om, jentenavn er vi absolutt ikke enig om..
 
Her har vi jentenavnet klart, en er ikke helt i mål på guttenavn.
Vet jo ikke hva det blir enda, så gleder meg til å finne det ut på OUL :cat:

Forrige gang var det helt annerledes, jeg har hatt et guttenavn klart i årevis, før jeg i det hele tatt ble gravid, og mannen likte også navnet, så da var navnet i boks før ungen (var flaks at det ble gutt da) :knegg:
 
Syns det er fint når navnet har en mening for oss, så vi prøver å bruke familienavn. Denne gangen skal vi prøve å finne et navn på H, eller bruke navnet til en av foreldrene våre som har gått bort. Foreløpig har vi kallenavnet Bo, og datteren vår har gitt babyen navn: Kaja Kanin eller Kalle Kanin.. så det blir vel et av de navnene da[emoji23]
Så søtt at hun kaller lille for Kalle eller Kaja Kanin :):Heartred vet dere hvilket kjønn det blir?
 
Vi kaller opp etter pappens morfar hvis det blir en gutt. Men jentenavn har vi ikke landet på. Uansett må nok se den lille først, ingenting er bestemt før hen er ute.
 
Hadde ett av hvert klar.. men nå må vi ta en ny runde, eneggete tvillinger.. da må vi jo ha navn til 2 av samme kjønn ;):joyful:
 
Tror vi er ganske enige om jente. Værre med gutt. Spurte sønnen min og han trodde det var jente eller gutt og navn. Klar tale derfra. Skal være en jente som skal hete jente :p
 
Nå har svigerfar meldt seg på og lurt på om vi kan kalle opp etter hans farmor. Veldig rørende at han er så engasjert, da han er inngiftet og ikke far til mannen. Kan godt være vi gjør det.
 
Nå har svigerfar meldt seg på og lurt på om vi kan kalle opp etter hans farmor. Veldig rørende at han er så engasjert, da han er inngiftet og ikke far til mannen. Kan godt være vi gjør det.
Om dere ønsker det, så er jo det utrolig hyggelig :)
 
Back
Topp