Har dere tatt masse bilder under graviditeten?

M

Moderator Steffen

Guest
Av magen? Av dere som kommende foreldre? Av dagliglivet? :)
 
Har vel tatt «normalt» med bilder, men tok et supergØy bilde av meg og den kommende pappan den dagen vi testet positivt!!:D (les: snap filter, midt i tannpussen) Det er et veldig fint minne[emoji16] Ellers har jeg skrevet litt dagbok, fortalt litt om hvem som har blitt innviet i hemmeligheten, hvem som har vært på besøk, hva som har skjedd osv. Håper det blir fint å se tilbake på både for liten og oss store[emoji122][emoji854]
 
Nei, ikke noe vits å ta bilder av fleskemagen før det har blitt babybump der. Tar vel ikke så mye bilder ellers, annet enn av hundene da. :p
 
Kommer ikke til å ta bilders magen før det har kommet en ordentlig babybump :)
I forrige svangerskap var jeg veldig kamera sjy og det finnes derfor bare to bilder av magen.. dette angrer jeg veldig på og skal derfor være flinkere denne gangen :)
 
Dagliglivet fotograferer jeg jo hele tiden, men har ikke tatt noen bilder i forbindelse med svangerskapet. Må vel sørge for å ta noen flere bilder når magen har blitt stor, var veldig dårlig til det sist. Liker meg best uten mage, så trenger ikke så mange bilder med :p
 
Tok bilde av magen hver mnd forrige gang, denne gangen har jeg ikke tatt noen enda [emoji87] kanskje på tide å starte..
 
Tar bilde av magen minst en gang i uka. Hver torsdag er fast, i samme kjole på samme sted[emoji173]️
Har en del ekstra på magen så vet ikke når babymagen kommer[emoji23] Men når den kommer er jeg sikker på å få det med meg[emoji23]
 
Sist svangerskap tok jeg bilde hver lørdag, da jeg fylte ny uke. Blir å gjøre det nå også [emoji4]
 
Har alltid en plan om å ta bilde av magen hver uke, men dette har gått i glemmeboka i 7 uker. Så er vel nesten bare å gi opp, evt starte når den har vokst av andre grunner enn bare luft :) ellers har jeg et bilde av meg og samboer samme dag som det lyste to streker på testen! Dokumenterer svært lite skriftlig denne gangen siden svangerskapet hittil har vært rimelig likt forrige svangerskap :p Kommer sikkert til å angre :eek:
 
Tok helt ufattelig mange bilder sist, ikke ett eneste nå. Enda hvertfall :p føler meg bare oppblåst.. både magen, puppene og ansiktet.. super lite flatterende :p:p:p
 
Har tatt bilder av meg med mine 2 positive tester, og ett par-3 magebilder. Synes jo ikke ennå, men jeg ser stor forskjell på meg selv fra før gravid og til nå. Ja, også ett par snaps av ballong-puppene :p men kan kanskje bli flinkere :)
 
Ingen magebilder hittil. Men når den blir synlig får jeg vel ta innimellom for å se forskjellen :) gjorde det sist også
 
Ingen bilder hittil. Men får vel begynne med det nå snart for den babymagen titter veldig frem [emoji4]
 
Back
Topp