Har dere tatoveringer?

Har et lite evighetstegn på underarmen.. tok den da jeg var 19 og ferdig med skole :)
 
Ja, nederst på høyre side av magen, ikke så langt fra hofta. Tok den da jeg var atten og aldri skulle ha barn :D Den er ikke like fin etter tre graviditeter, kan du si, men heldigvis sitter den på et sted der sola sjelden skinner :)
 
Jeg har to. En drage på korsryggen som jeg tok da jeg var 16. Ikke like fornøyd med den idag for å si det sånn, så jeg ønsker meg en coverup der etter hvert når jeg får råd til det. Så har jeg en stor en på høyre side av magen ved ribbeina. Det har jeg en stor rose med navnene til barna under. Valgte en rose fordi livet mitt blomstret og ga mer mening når jeg fikk barna mine :Heartred
 
Ikke like lett å ta bilde, men har denne her.
En rose for hvert av barna :)
20190121_181111.jpg
 
Jeg har stjernetegn (tatovert frihånd, med nattehimmel rundt), navn i nakken (som jeg ønsker å dekke over) og bursdag i romertall på ankel :)
 
Har hatt, men fjernet den etter 15-20 år siden jeg ikke syntes den var noe fin og ikke betød noe for meg.
 
Ja! Har håndavtrykket til alle tre barna mine, med fødslesdato og navn (og en dødsdato da). I tillegg har mellomste handavtrykket vinger og oppe med skuldra har jeg skyer :) På andra hånda har jeg et anker som blir dradd opp av en luftballong og teksten "I refuse to sink" og et selvportrett av meg selv som heks :p På låret har jeg yggdrasil og hugin og munin. Så har jeg noen småkleine på rumpa vi ikke prater om :hilarious: *flau*
 
Har fire. Ønsker gjerne fler, men de koster jo en del :happy: Har 3 liljer på ankel/legg, til minne om min morfar. En stor selvtegnet lotusblomst i vannfarger på ryggen, skrift på fingeren og et sort fjær med fugler på skulderen. Alle de tre for å minne meg om at man kommer seg opp etter tøffe tak :Heartpink
 
Ja jeg har 5 stykk. 2 av dem er store; på leggen og siden av magen. Og en er av navnet til sønnen min.
 
Ja! Har håndavtrykket til alle tre barna mine, med fødslesdato og navn (og en dødsdato da). I tillegg har mellomste handavtrykket vinger og oppe med skuldra har jeg skyer :) På andra hånda har jeg et anker som blir dradd opp av en luftballong og teksten "I refuse to sink" og et selvportrett av meg selv som heks :p På låret har jeg yggdrasil og hugin og munin. Så har jeg noen småkleine på rumpa vi ikke prater om :hilarious: *flau*
Kondolerer med tap av et barn:(
 
Ønsker ikke at andre skal bruke meg som levende lerret... kult på andre men jeg stiller ikke:/
 
Har to. Eller, den ene har jeg fjernet, men en ser konturen av den, så kunne like gjerne spart de pengene. Angrer meg for at jeg tok de og synes egentlig tatoveringer er harry. Var bare 17 og 18 år da jeg tok de og skjønte ikke at jeg en dag skulle bli voksen:p
 
Back
Topp