Har dere noen romjulstradisjoner?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
?
 
Alle i svigerfamilien har et juleselskap med middag og kaker ☺️
 
Juleselskap hos tante på 1. Dag jul. Og middag hos svigerfar 2. dag jul :)
 
Vi er hos farfaren til sambo 1.dag og hos mormoren 2.dag. Ellers tar vi det som det kommer! :)
 
Forskjellig hvert år, alt etter hvem vi var med på julaften. Så er vi med de andre på 1. dag og 2. dag.
 
Blir ofte et par juleselskap i romjulen :) men ingenting som er skreven i fjell liksom :p
 
Tja familien samler seg for å først feire bursdagen til min stebror også dagen etterpå dagen min ;-)
 
Foruten de vanlige familiesammenkomstene, så går vi alltid en dag ut og spiser, griller i skogen og går på kino.
 
1.juledag er vi hos min morfar på lunsj. Ellers ingen tradisjoner.
 
3.juledag er det fast juletrefest for slekta til samboeren. Har hvert det i 26 år. Så der er vi fast. Ellers er det litt forskjellig fra år til år siden jeg jobber turnus.
 
Jentenes julelunsj med barn. Inviterer alle mine nermeste venninner til julegrøt og kaker, og lager små gaver til barna :) Har gjort dette i mange år nå, og alltid veldig koselig å samles da siden det er sjelden vi får det til ellers :)
 
Begge jobber skift og begge har skilte foreldre. Så her gjelder det å finne tid til å møte alle. Så nei, ingen faste tradisjoner. Men hver lillejulaften spiser vi kveldsmat hos mamma :D da klarer jeg alltid å ordne meg dagvakt - heldigvis :)

Denne jula jobber vi begge seinvakt nesten hver dag, så det er dumt :(
 
Back
Topp