Har dere kjøpt vogn enda?

Hentet vår Emmaljunga Edge Duo i Lounge Black i dag :) KJEMPE fornøyd!!! Valgte svingbare hjul med luft og fått prøvd den på diverse underlag i dag,veldig fornøyd med det valget! :)
 
Samme som vi bestilte i vinter og skal hente rundt 25 juni i nabo byen her da det ikke finnes forhandler her

Elsker den vogna ❤️
Bestemte oss ganske fort vi også da vi var på butikken :)
 
Ikke kjøpt vogn, men har bestemt meg for hvilken.
Blir TFK joggester twist lite med multi x bag. :)
 
Da har vi kikket på vogner, og vi endte opp med å bestille en Emmaljunga Edge Duo. Valget falt på svart med chrome understell og de minste lufthjulene. Gleder meg! De ringer når den kommer. Fikk greie på at det er 6-8 ukers levering på mange Emmaljunga-modeller, samt at fabrikken har stengt i hele juli så veldig greit å få ordnet bestillingen!

Vis vedlegget 176109
Samme her, bare litt annen brem på bag'en:) Utrolig god å kjøre! :D
 
Lørdag var vi å hentet vogna vår <3ImageUploadedByBV Forum1467053604.625233.jpg

Siden da har jeg fått justert vognpynten, festet på Tinkafu koppholder og kroker :) Skulle egentlig sette vogna bort på rommet oppe men vi er så glad i den at den er blitt stående her på stua <3

ImageUploadedByBV Forum1467053700.089322.jpg
 
Vi har også fått nye vognen, bare ikke pakket den opp☺️ Men da var det en ting til å stryke av listen☺️
 
Vi hentet den forrige uke, er kjempefornøyd:) nyter synet av den her i stuen:) gleder meg til lille baby kommer, og mange fine trilleturer til høsten :)
 
Back
Topp