Har dere kjæledyr?

Om vi har [emoji85][emoji85]
Vi er 11 stykker i hus. Kun 4 av oss er menneskelige [emoji85]
Hund og katt.
 
03fa28ab64720b0c7331e1c9e04f9088.jpg


Katten på 4 år
 
Ingen foreløpig, men vi har en plan om å kjøpe oss en hund etterhvert :)
 
Har en hund :)
 
Åh Rottweiler! De er så fine hunder! :) Hadde den rasen før.
Ja helt enig! De er nydelige og gode å ha.

Blir så glad når jeg hører fine ting om rasen.
Er så mange som dessverre har dårlig syn på rottweilere, og snakker drit om de uten å kunne eller vite noe om rasen. Folk går etter negative nyheter de leser pga dårlige eiere :meh:
 
Ja helt enig! De er nydelige og gode å ha.

Blir så glad når jeg hører fine ting om rasen.
Er så mange som dessverre har dårlig syn på rottweilere, og snakker drit om de uten å kunne eller vite noe om rasen. Folk går etter negative nyheter de leser pga dårlige eiere :meh:
Her har jeg skikkelig dårlig minne fra forteller, så for min del handler det ikke om at jeg har lest negativt
 
Her har jeg skikkelig dårlig minne fra forteller, så for min del handler det ikke om at jeg har lest negativt
Ja, men så viktig å huske på at alle rottweilere er ikke like. De er som barn.. Det er vi mennesker og eiere som har ansvar for oppveksten og hvordan hunden skal bli. Dessverre ikke alle som kan ha slike hunder pga flere årsaker. De er veldig sta og man må være bestemt og ha tolmodighet :)
Mange som har dårlig erfaring med de dessverre.. Men ikke rasen sin feil.
 
En katt (blandingsrase) og en hund (norsk grå elghund). Kunne ikke tenkt meg et liv uten dyr!
 
Ja[emoji4] Vi har en elghund[emoji108] Jakt- og familiehun[emoji173]

Det har vi og, kosegris i 51 uker av året, og jakthund 1 uke :p Fantastisk familiehund, og er dyktig jakthund i tillegg :)
 
Har en katt og en chihuahua [emoji1]
 
Ja, han her ❤️

IMG_5386.JPG
 
Back
Topp