Har dere hentet babypakkene?

Har hentet fra rema og name-it. Fornøyd med innholdet :)
 
Har henta hos Kiwi og Rema. Bra innhold i begge, synes jeg:)

Tror ikke jeg gidder å stresse med å hente flere. Med de to pakkene har vi litt bleier og annet utstyr til den første tida. I tillegg har jeg kjøpt noen ting jeg husker at jeg likte spesielt godt med førstemann. F.eks. stellekrem fra Weleda.
 
Har hentet på name it, rema 100 og apotek1 :) Jeg er godt fornøyd med innholdet i alle sammen. Venter den fra skoringen iløpet av uka og skal bestille fra kiwi når jeg skal forbi nermeste kiwibutikk :) Gleder meg til å se hva som er inni!
 
Har hentet på Kiwi, Rema, Apotek1 og Name-it. Skal bestille fra Skogringen også. Fornøyd med alle:)
 
Hentet fra Name-it, Kiwi og Rema, syns alle sammen var bra :) Spesielt Name-it, deilig med litt gratis klær siden jeg har kvittet meg med alt etter storebror :)
 
Hentet fra Rema, Kiwi og Apotek1. Mest fornøyd med den fra Apotek 1, for der var det så mye forskjellig.
 
Har bestilt nå! :)
 
Hentet rema1000,kiwi og apotek1. Tenker på om jeg skal bestille name it og skoringen. Fint hvis noen kunne fortelle hva som kom i name it og skoringen?
 
Hentet rema1000,kiwi og apotek1. Tenker på om jeg skal bestille name it og skoringen. Fint hvis noen kunne fortelle hva som kom i name it og skoringen?

I name it pakken får du dette:)

- Body
- Bukse
- Koseklut/bamse

_20181115_080300.JPG


Og i babypakken fra skoringen får du dette:)

- Koseklut/bamse
- Myk kose rangle (hunden)
- Bitering
- Fotmåler til sko
- Blekkservietter til avtrykk av fot/hånd
+ ark til avtrykk av fot/hånd
- Fin bag/veske som alt kommer i

Et annen liten overraskelse kommer på babyens bursdag (d.v.s termindatoen du oppga ved registrering)
Da får du nemlig beskjed på epost at en pakke er på vei til deg med et par tøfler. Det syntes jeg var en fin ekstra overraskelse:)

_20181115_080324.JPG
_20181115_083030.JPG
 
Last edited:
har bestilt de og skulle hente de, men dynamoen på bilen røyk i forige uke og nå venter vi på del og at den skal på værsted. Så jeg må nok bare vente tålmodig på å få hentet dem. :s
 
Har hentet fra kiwi. De andre har jeg vel egentlig glemt :sorry: må begynne å skrive ned ting tror jeg hihi :)
 
I name it pakken får du dette:)

- Body
- Bukse
- Koseklut/bamse

Vis vedlegget 280624


Og i babypakken fra skoringen får du dette:)

- Koseklut/bamse
- Myk kose rangle (hunden)
- Bitering
- Fotmåler til sko
- Blekkservietter til avtrykk av fot/hånd
+ ark til avtrykk av fot/hånd
- Fin bag/veske som alt kommer i

Et annen liten overraskelse kommer på babyens bursdag (d.v.s termindatoen du oppga ved registrering)
Da får du nemlig beskjed på epost at en pakke er på vei til deg med et par tøfler. Det syntes jeg var en fin ekstra overraskelse:)

Vis vedlegget 280625
Vis vedlegget 280631


Tusen takk. De er så fine. Tror jeg skal bestille også. Takk igjen❤️
 
Back
Topp