Har dere hatt en slik vugge?

Jeg har hatt noe liknende.
Vi hadde schart multifunksjonell vugge.
Det var en vugge man kunne bruke som bedsidecrib, men fortsatt beholde vuggefunksjonen. For oss var den GULL! Nå hadde jeg ks, så jeg syns det var fantastisk å bare kunne hente mini over til meg uten å måtte reise meg opp.
Var og veldig godt fordi jeg kunne holde rundt han om jeg ville. Følte at det var en god nærhet å få, og ikke skummel siden jeg ikke kunne rulle over han.
Tror det er veldig etter behov egentlig, men for oss så ble dette et must :)

Signerer denne! Har den og synes den er heilt fantastisk.. Deilig å ha de tett inntil samtidig som de ligger for seg selv :)
 
Vi har ikke denne, men en av tre. Veldig glad for å ha babyen sånn at jeg slapp å løfte mye i starten :) Nå ville babyen helst sovne oppå meg, men av og til og gradvis ville hun sove i senga. Jeg tok opp siden da hun begynte å rulle. Hvis denne typen ikke kan dekkes på siden ville jeg valgt en annen. Vi klarte ikke å få sengene helt inntil hverandre, så det var en liten glipe mellom madrassene. Uansett gull å slippe å gå ut av min varme seng for å amme om natten :)
 
Vi hadde ikke sideseng, men har flere venninner som har hatt og vært kjempe fornøyd! Men jeg syns likevel det er unødvendig og ha to vugger og etter noen mnd skaffe en sprinkelseng. Frøkna her sov i sprinkelsengen sin på natten og på sofaen eller i vogna si på dagen :)
 
Jeg har Troll sin bedside crib og er superfornøyd.
Den har ikke vuggefunksjon da, men man kan ta opp gitter på ene siden slik at de kan bruke den som seng lenge (hadde ikke turt å bruke den etter at hun begynte å bevege på seg og da var hun bare 3 mnd)

Troll har også en vugge mener jeg som kan stå inntil senga men usikker på om man kan ta ned siden på den.

Men vi samsov slik hvertfall :) Beste kjøpet jeg har gjort.
 
Jeg har skjønt at det begynner å haste litt med å få ting klart til babyen kommer :p
Vi har en vugge, men den tenkte jeg skulle bruke nede. Så kom jeg over denne her, den så veldig smart ut :)
Erfaringer? Vis vedlegget 109295
Har du skaffet deg vugge? Vi satte opp vår i går for test :)
ImageUploadedByBV Forum1428145189.983323.jpg
 
Så fint det ble!!tror vi må gå for noe sånt :D
Nei har ikke fått kjøpt enda, må reise ett stykke for å komme til Babyshop :eek:
Babybanden.no selger den til 1999, det samme gjør mimmis.no. Hvis du ikke har noe i mot netthandel. Så også at babyshop har tilbud på den til samme pris, men kunne ikke se hvor lenge :)
 
Babybanden.no selger den til 1999, det samme gjør mimmis.no. Hvis du ikke har noe i mot netthandel. Så også at babyshop har tilbud på den til samme pris, men kunne ikke se hvor lenge :)

Takk for tips! Jeg er dronningen av nettshopping etter dette svangerskapet :p
Så ingenting i mot det, og når de har samme pris er det jo bare å slå til :D
 
Takk for tips! Jeg er dronningen av nettshopping etter dette svangerskapet :p
Så ingenting i mot det, og når de har samme pris er det jo bare å slå til :D
Haha samme her. Har speidet etter gode dealer siden før jul, og føler jeg har spart mye allerede. Elsker det :D
 
Angrer på at vi ikke kjøpte bed side crib! Skal garantert ha det til nestemann. Hvilken type vet jeg ikke, men herregud så enkelt det hadde vært å kunne nå han uten å måtte reise meg fra senga. Holde hånda, stryke på eller gi smokken hadde vært tusen ganger enklere! Løp og kjøp! Hehe :)
 
Back
Topp