Har dere hatt behov for barnevakt enda?

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
I hvilken anledning var det og synes du det var rart/vondt å være borte fra barnet?
 
Vi var i bursdag til en nabo, da sov jentene hos farmor og farfar. Da jeg viste at minien sov, kunne jeg slappe av skikkelig og kose meg, før det satt jeg å ventet på en telefon om at nå kom de å leverte henne. :) det gikk fint og det hjalp godt på at jeg fikk snap av de så jeg viste hvordan det gikk :)
 
Her har lillegull overnattet til min storesøster 2 ganger :) og skal ligge over til henne siste helgen i juli,da blir det 2 netter.. og det går strålende :) for alle parter
 
kun hatt mormor her når baby sover 2 ganger. Ikke hatt barnevakt nårbarnet er våkent.. HAr i grunn ikke hatt behov for det..
 
Ja, han har sovet borte noen ganger :)
Blandt annet når vi skulle på en innflytningsfest til et vennepar, og når vi skulle til sverige en tur :) Syns ikke det var så ille.
 
Vår er født i mars, og har foreløpig ikke sovet borte.
 
Vi har hatt mine foreldre som barnevakt flere ganger på dag og kveld. Det går veldig fint! Babyen har ikke overnattet uten meg ennå... Men det tror jeg også skal gå bra når anledning byr seg :)
 
Back
Topp