Har dere gått opp mye til nå?

35+1 og opp 12,5. Hadde lav startvekt og vil gjerne ha noen kg til, men sliter med å få i meg nok mat!
 
36+3 idag og + 7,4 kg siden startvekt. Fornøyd med det :)
 
39+0 i dag og opp 16 kg. Har ikke gått opp noe siden rundt uke 36, men blir større.
 
Fra 75kg til 81,7kg. Uke 38+2 å har veid meg idag. Syns det er veldig lite (gikk opp 16 kilo sist.) Redd snuppa er liten selv om hun ligger helt på gj.snittet på symfysemålene...!
 
Har nå klart å gå opp 5 kg totalt som er veldig positivt siden jeg bare gikk ned i begynnelsen og i 2.trimesteret :) Er 35+6 nå
 
37+4 og opp 16 kg! Nå kommer kiloene fort her. 2,5 kg på tre uker. Ikke har jeg så mye vann i kroppen heller:p.
 
39+2 opp 6 kg
Hovne føtter og itt hoven i trynet. Hoven i hendene. Alt vannet kommer visst nå!
 
37+2 og opp 9kg. Nå går det i rekord fart plutselig! Ca 1 kg i uka :$
 
Fra 75kg til 81,7kg. Uke 38+2 å har veid meg idag. Syns det er veldig lite (gikk opp 16 kilo sist.) Redd snuppa er liten selv om hun ligger helt på gj.snittet på symfysemålene...!
Du treng ikkje vere redd for snuppa, ho tar det ho treng, så det er deg det går utover. Har lagt på meg lite/altfor lite med alle tre, og dei har alle vore over gjennomsnitt i vekt ;-)
 
38+0 og opp 8,6 kg :)
 
36+1, opp 13,5 kg. 1 kg siste uka! Nå har jeg begynt å få vann i kroppen, så regner med den siste kiloen er pga det.
 
Er 39 fullgåtte i dag og har gått opp 18kg!!!
 
39+0 og har gått opp 9kg :)
 
38+6 og opp 17 kg!
 
Back
Topp