Har dere gått opp mye til nå?

1,5kg. :)fornøyd med det. Forrige svangerskap gikk jeg opp 7 kg til første kontroll...
 
4 kg! Økningen skal ikke få fortsette i samme tempo. Er 14 uker i morgen. Heldigvis har formen bedret seg betraktelig de siste ukene så forhåpentligvis vil jeg være mye mer i aktivitet og ikke gå like mye opp.
 
Har gått opp rundt ett kg!! Men det er veid midt på dagen den andre velta mi var om morgen uten klær!! Så tror ikke jeg har gått opp noe!! 15 uker på torsdag!! :) og magen har komt!!
 
12 uker i dag. Ned 8 kg....
 
Ja sengeliggende og elendig. Det varer for lenge dette her :'( jeg er 11 +3. Du da?
Huff... føler med deg. Var lagt inn sist uke for å få veske og næring :/
Var sånn sist gang også, varte i 9 mnd :O Men denne gangen er det mer intenst!! Er 12 uker I dag... Håper det gir seg altså! :(
 
10+5 her og allerede lagt på meg 7 kg. Håper det ikke fortsetter sånn for da blir det dundre på hundre før endt svangerskap. Snålt at det skal være så ulikt. I 1. sv la jeg på meg bare 9 kg, 2. 26 kg, 3. sv 16 kg men nå slår jeg sikkert alle rekorder :p
 
12 uker i dag har og Opp to kg allerede siden påske! :|
 
Gikk på vekta i dag, sikker på at jeg hadde lagt på meg. Føler meg ganske stor allerede, til tross for mye oppkast. Etter frokost og lunsj viste vekta minus 4,5 kg siden sist uke. Vet ikke hva jeg veide før jeg ble gravid, men regner med jeg gikk opp litt helt i starten. Må kanskje prøve å veie meg om morgenen, og begynne å følge med litt.
 
Back
Topp