Har dere en fin sommer??

Ikke i bruk

Forumet er livet
Jeg nyter og nyter og nyter... :)

32 i lufta og 24 i vannet :) Ungene krangler bare ett par ganger om dagen, bikkja orker ikke gå tur pga varmen, plukker markjordbær og villbribgebær til dessert nesten hver dag, vi er mer i vannet enn på land, jeg vinner i alle kortspill og ungene vinner i brettspill. maten smaker godt, men lettere svidd etter en runde på grillen om kvelden
Livet er godt!! Men jammen skal det bli godt å få jobbet litt igjen til uka. :) (håper jeg husker alle passordene mine nå da, etter 2 uker uten å ta på en pc ...)

Savner dere! Håper dere alle har det bra i sommervarmen! :)
 
Last edited:
Kos deg.
 
Men altså, vi drar hjem fra ferie i morgen så værmeldingen tyder ikke på at vi egentlig skal koke bort.
9426a0c8231252f1d55eea1652725c08.jpg
 
Her er det veldig opp og ned :) Så lenge ungene er aktivisert er det tipp topp, men mannen må jobbe en del kvelder, så ting er litt på halv tolv på kveldene... Men ellers er alt fint :) Reiser på tur om en uke, det ser vi veldig frem til!
 
I kveld nei. Trassig to åring, men sånn egentlig helt grei ferie til å ikke kunne reise bort.
 
Hatt så masse sommer og godfølelse allerede; ferien begynner først i morra [emoji274][emoji41] så denne sommeren er bra [emoji3]
 
Tja... kan vel ikke klage [emoji848] Sommeren ble ikke helt slik jeg så for meg, men. Jeg jobber og samboeren min jobber.
 
Ja :) Fått frøkna hjem etter 7 uker på NFI, fått til fullamming og flyttet inn i ny leilighet ❤️
 
Ja og nei. Hatt permisjon hele sommeren med nydelig vær, pusser opp og får det fint i nytt hus, bader og koser oss. Hadde en nydelig uke på Rhodos med ordentlig kvalitetstid med lille og kjæresten.:Heartred Men mistet lillesøsteren min i slutten av mai, så oppi alt dette fine har det vært en skikkelig tung sommer også :(
 
Ja og nei. Hatt permisjon hele sommeren med nydelig vær, pusser opp og får det fint i nytt hus, bader og koser oss. Hadde en nydelig uke på Rhodos med ordentlig kvalitetstid med lille og kjæresten.[emoji813]red Men mistet lillesøsteren min i slutten av mai, så oppi alt dette fine har det vært en skikkelig tung sommer også :(
Oj, stakkars! Så utrolig trist å høre, kondolerer! Må være fryktelig vondt å miste ett søsken. Var hun syk?
 
Oj, stakkars! Så utrolig trist å høre, kondolerer! Må være fryktelig vondt å miste ett søsken. Var hun syk?
Takk for det :Heartred Hun var psykisk syk og slet med rus. Til slutt ble det rett og slett nok for kroppen. Vi så jo hvilken vei det gikk, men forberedt klarer man jo aldri å bli uansett.
Fortvilende å ikke klare å hjelpe henne :(
 
Back
Topp