Har dere bestemt dere for navn?

M

Moderator Tonje

Guest
Har dere bestemt dere for navn? - Har dere delt navnet med andre?
Hvordan var prosessen deres for å bli enige om navn til baby?
 
Navnet har vi hatt klart siden før eldstemann ble født :) men han ble gutt så da har vi spart det. Har ikke delt med noen. Vi så en halvdårlig film og så dukket navnet opp, enkelt og greit. Det var et fint jentenavn, sa mannen. Ja, sa jeg. Tror det var sånn vi fant ut at vi kanskje en dag ville ha barn sammen [emoji173]️
 
Vi hadde jentenavnet klart fra storebror var på vei. Vi holder det ikke hemmelig, for det er helt naturlig for oss å bruke navnet på lillesøster i magen. Er etter min farmor- Signe
 
Vi er i en evig prosess ennå[emoji23][emoji30][emoji85] skriver lister med navn og prøver å finne noen navn felles, men vi er så forskjellige på det området så for se om vi greier å finne navn før fødsel[emoji23][emoji85]. Han liket uvanlige navn og jeg veldig standar vanlig navn[emoji23][emoji30]
 
Navn er bestemt allerede jeg og samboeren ville ha et lett og enkelt navn så skrev vi opp 5 jente navn så ble det Oda til slutt☺️
 
Vi bestemte oss for både gutte- og jentenavn før vi begynte prøvinga.. sambo hadde et guttenavn han alltid hadde likt så godt, og jeg hadde et jentenavn.. begge likte den andres forslag, så da var det jo greit :) vi har snakket litt om flere andre navn også, og vi liker stort sett de samme :) deler det med alle vi! Tenker det er like greit, så trenger ikke folk å mene så mye eller komme med forslag ;)
 
Om det ble jente var vi ganske enige om Frøya. Men siden det ble gutt så ble det en skikkelig lang diskusjon med navn. For vi liker så forskjellige navn. Tilslutt begynte han å like det ene navnet jeg kom med og er ganske fornøyd med det [emoji16][emoji16]
 
Jeg har ei liste med navn, pappan har godkjent alle.. så det blir litt opp til meg, men jeg klarer ikke bestemme meg [emoji28] kanskje jeg må se henne først denne gang [emoji4]
 
Back
Topp