Har barna hatt hull i tennene?

Nei, men regner med det blir å komme etterhvert da han er født med lite emalje på de bakerste jekslene :(
 
Ja 6 år og har hatt 4 hull :( har dessverre hatt skjøre melketenner akkurat som jeg hadde... Men håper de nye tenne som har kommet er sterkere... :) Slet mye med det selv til tross for at vi alltid har Vært nøye med tannpuss, tanntråd, fluor og mat som ikke skal slite på emaljen..
 
Ja 6 år og har hatt 4 hull :( har dessverre hatt skjøre melketenner akkurat som jeg hadde... Men håper de nye tenne som har kommet er sterkere... :) Slet mye med det selv til tross for at vi alltid har Vært nøye med tannpuss, tanntråd, fluor og mat som ikke skal slite på emaljen..
Har hun matallergi? En venninne av meg hadde ørten hull i tennene til tross for at de gjorde alt riktig. Hun fikk diagnosen cøliaki da hun var 17 år..
 
Ikke enda og håper det er mange år til!
Har en grå/blå tann da
 
Nei, ingen. Men ene slo av en bit av tanna en gang uten at vi merket det. Endte opp med å få ett lite hull der og tannen måtte repareres.
 
Han er 2 år gammel, så det er litt tidlig. :) Pusser morgen og kveld, håper han slipper unna.
 
Har hun matallergi? En venninne av meg hadde ørten hull i tennene til tross for at de gjorde alt riktig. Hun fikk diagnosen cøliaki da hun var 17 år..
Nei ikke som vi vet eller mistenker.. Selv er jeg under utredning for det nå så kanskje. Men det er absolutt noe å ha I bakhodet om det skulle fortsette :) takk for god ide :D
 
Eldste på 8 år har aldri hatt:)
Mellomste på 5,5 år har hatt 3 hull...
Minste på 4 år har aldri hatt:)
 
Min er 8 og har hull i begge hjørnetenna,de er melketenner
 
Back
Topp