Har barna begynt i barnehagen?

Nei, jeg er fremdeles hjemme :) Han begynner i august
 
Jeg er hjemme et par uker til, så overtar samboer og vesla begynner i bhg i august :) såfremt vi får plass da, det håper vi jo ;)
 
Nei, jeg er fremdeles hjemme :) Han begynner i august
Samme her [emoji4]
Har fått vite hvor hun skal starte i august da, så tenker vi skal være flinke til å gå på besøk så hun blir kjent. Var der i går og det var superstas
 
Har dere ikke hørt noe?

Nope :( vi KAN jo risikere å ikke få svar før etter 3.opptaket, altså når alle 3 opptakene har gått og eventuelt noen på 3. takker nei til plassen... da får vi ikke svar før et stykke uti juni...
 
Var sånn vi fikk plass til storebror

Eh ja... Skulle sitere Sofie
 
Han begynner nå etter påske[emoji53][emoji174]
 
Huff, nå gruer jeg meg allerede til jeg må sende lillesøster i barnehagen på nyåret [emoji33]
 
Tassen her har gått noen uker i barnehagen nå. Det virker som ham syns det er ganske stas. Men han blir jo sliten da.
Syns de som jobber der er veldig flinke og tar mye hensyn til at han er yngst :happy:
 
Vår lille gutt startet i januar (født i februar) og det har vært helt supert for vår del. Pappaen jobbet 50% i to mnd slik at dagene ble korte, nå jobber jeg 80% og far 100%. Vår gutt er usedvanlig aktiv, tillitsfull og trygg, og han elsker å være i bhg. Var mye i åpen bhg med pap6før han startet opp :)
 
Back
Topp