Har alle født eller??

snute

Glad i forumet
Føler at babyene bare plopper ut her for tiden, hehe.

Her er det ingen tegn til fødsel med det første... Jeg har ikke termin før 25. januar, men kjenner at jeg begynner å bli litt utålmodig nå ja... 
 
Jeg har ikke født :-) Har termin 27. januar og kjenner at det nærmer seg for hver dag med tanke på trøtthet og nedpress. Men har ellers veldig lite tegn på at jeg snart skal føde.
 
Jeg har heller ikke født! Menstermin er 11. Januar og 21. Januar er UL termin. Kjenner jeg begynner å bli mer og mer klar for å bli ferdig i hodet, men kroppen gir ikke mye tegn på at den har tenkt til å føde med det første.. Så det er vel bare å smøre seg med en god dose tålmodighet. Ut kommer den jo til slutt, og jeg har bestillt Januarbaby, så sånn er det med den saken.. :P
 
Godt å høre at vi er flere, sånn at jeg har noen å klage litt sammen med :-) 
Noen dager går det helt greit å vente, mens i dag ble jeg plutselig litt lei... 
Er så spent på fødselen, om hun er frisk osv. 
Januarbaby skal det bli her også ja!! 
 
Neida, min har snørt igjen utgangen tror jeg :(
 
Jeg kjenner på mye av samme følelsen, noen dager er det helt greit og hun kan godt bli der inne en liten stund til. I dag føler jeg egentlig ingen av delene. Føler meg både klar, men samtidig ikke.. Nei, nå.. ja.. Både gruer meg og gleder meg så vanvittig at hodet mitt egentlig bare er kaos..
 
eg har ikke født :(  hadde mensen termin 8 jan, men UL termin 15 jan. Men ingen tegn t fødsel her. Har til og med vært på modningsakunp. men ingenting.  Så hu vil sikkert ikke ut.

 
Jeg er fortsatt rugemaskin :p

Termin 22.januar og absolutt ingen tengn til at jenta vil ut..

Hadde syntes det var utrolig spennende om vannet plutselig gikk og ting var i gang
 
Jeg har heller ikke født!! Men er veldig klar for det.. kroppen begynner å svikte og får ikke sove hverken dag eller natt, så håper det ikke er lenge igjen! Termin er 21 januar.
 
Jeg ruger fortsatt. Men så har jeg ikke termin fø 2.2. Skal ha planlagt ks om ca to uker og regner med at lillebror holder seg i mage til da.
 
Jeg har heller ikke født, men merker godt at jeg er klar nå ;)
 
Langt ifra fødsel her og.. Termin 31.januar, men håper på å bli satt igang om 1-2 uker.
 
Ruger fortsatt, og tror det vil vare noen dager enda;) Masse aktivitet i magen, så babyen har det bra!! Kynnere hele tiden da, med mensmurringer - er nok modning på gang også for det stikker og "iser/iler" til nedover beina innimellom... Litt slitsomt i perioder, men badekaret er en god lindrende venn!
Koser meg masse med magen, og nyter dagene som gjenstår.. Rolige dager hjemme, med vasking av babyklær, husarbeid/redebygging;-)
 
Jeg har heller ikke født! Termin 21.01
 
Ingen baby her heller. Termin 22. januar. Tror mageboeren koser seg skikkelig så har mer tro på å gå over termin enn komme igang før. MEN...er litt lei av den store magen nå, så hadde gjerne sett att ting begynt å skje snart...
 
Ingenting her heller :o/ men skal begynne med akupunktur på fredag så håper ting begynner å skje da....
Føler meg veldig tung og sliten så skal bli godt å bli færdig, men blir nok å savne livet inni magen.. <3
 
Synes det er litt morsomt at såpass mange av oss har termin rundt 20. Januar! 21. Januar, for min del... Så blir spennende å se når det begynner å skje ting for oss alle! Her er det fortsatt like lite tegn til at noe er i gang, utrolig vondt i lysken i dag når jeg våknet, men det er vel ikke akkurat noe fødselstegn.. Får bare smøre meg med en god dose tålmodighet...
 
Lille vennen holder seg fast, men slimpropp/modning er i gjære (egen tråd). Tar en dusj nå, pakker ferdig baggen, og så prøver jeg å sy en mei tai, tror jeg,.. Var på Ikea i går, og kjøpte masse stoff (tilbud - halv pris!). ..og så tror jeg det må bli litt soving innimellom i dag, for det har jeg ikke unnet meg i det siste, og jeg er jo trett hele tiden..!

Termin 15.. (4 dager)
 
Har termin 28 januar, men  begynner å bli veeeeldig klar for å få hu ut nå.. Kroppen har svikta ganske heftig, med bekkenløsning fra h*****, konstant trøtt og  sliten., og masse kynnere hele dagen som går over i marerier på kvelden for så å bli borte i løpet av natta....Ganske slitsomt, og det hjelper ikke akkurat med en veldig aktiv 2 åring i hus, som maser på  om babyen  kommer snart....
 
Back
Topp