Haaaaaater mensen!!

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Må bare få det ut her istedenfor å skrike det ut vinduet. Hadde glemt hvor ekkelt og terroriserende det er! Har virkelig ikke savnet det! Blødning fra h****! Verre enn renselsen. Tror jeg skal avle unger fram til overgangsalderen bare for å slippe driten [emoji14]
 
Var helt sykt når jeg fikk det også. Husker jeg reiste meg på morgenen, så rant det gjennom tampong og nattbind i en dam på gulvet... :eek: trodde jeg skulle blø ihjel de første 3 dagene. Gikk direkte etterpå å fikk meg spiral, ikke hatt NOE etterpå. Anbefales! ;-)
 
Var helt sykt når jeg fikk det også. Husker jeg reiste meg på morgenen, så rant det gjennom tampong og nattbind i en dam på gulvet... :eek: trodde jeg skulle blø ihjel de første 3 dagene. Gikk direkte etterpå å fikk meg spiral, ikke hatt NOE etterpå. Anbefales! ;-)
Akkurat samme her.. trodde jeg skulle blø ihjel i går og i natt. Måtte skifte klær og laken i natt. Fysj. Husker ikke hvordan det var etter første svangerskap. Har kanskje fortrengt det. Har du hatt det slik etter alle dine svangerskap? Er det normalt? Ser jo at mange skriver at det er sånn. Så det er vel det. Grøss og gru. Vi skal prøve på nr 3 til sommeren/høsten. Så jeg venter med eventuelt spiral til etterpå. Får bare holde ut grapset.
 
Akkurat samme her.. trodde jeg skulle blø ihjel i går og i natt. Måtte skifte klær og laken i natt. Fysj. Husker ikke hvordan det var etter første svangerskap. Har kanskje fortrengt det. Har du hatt det slik etter alle dine svangerskap? Er det normalt? Ser jo at mange skriver at det er sånn. Så det er vel det. Grøss og gru. Vi skal prøve på nr 3 til sommeren/høsten. Så jeg venter med eventuelt spiral til etterpå. Får bare holde ut grapset.

Jeg kan ikke huske om det var slik med de to andre, men jeg troooor det var ganske kraftig i starten. Men det er snart 7 og 9 år siden, så har kanskje fortrengt litt ;-) Jeg måtte være inne den ene gangen jeg fikk det nå, det rant i ett sett. Turte ikke gå på butikken en gang, som ligger like ved. Såvidt i postkassen :eek: Det er nok normalt ja, har hørt mange som har hatt det slik i starten, men at det blir bedre etterhvert..
 
Jeg hater også mensen etter den kom tilbake. Hatt 2 sykluser med mens nå. Var akkurat over i går, men så blir søren ta hele huset forkjølet :p :( Når er vi liksom normale i alle hull???!?!?! :eek:
 
Jeg hater også mensen etter den kom tilbake. Hatt 2 sykluser med mens nå. Var akkurat over i går, men så blir søren ta hele huset forkjølet [emoji14] :( Når er vi liksom normale i alle hull???!?!?! :eek:
Janei, si det [emoji28] har blødd annenhver uke i 3 mnd no... Drit lei [emoji28] haha [emoji14]
 
jeg gleder meg ikke til min er tilbake. Forhåpentligvis slipper jeg, siden jeg går på cerazette, og mistet mens helt når jeg gikk på de før graviditet.
 
Back
Topp