Hææ? Fyller ut skattekortet på nett

Apeloffen

Forumet er livet
Skjønner ingentingen her.Jeg skulle liksom fortsette til neste side i bestillingen av skattekort, men det kunne jeg ikke, fordi jeg hadde fylt ut noe feil. Kom opp med rød skrift at dette måtte jeg ordne på. Det står:
 
Har du verken mottatt lønn, ferie-, syke-, dagpenger o.l., attføring / rehabilitering, tidsbegrenset uførestønad, pensjon eller lottinntekt, eller har betalt skatt hittil i år, kryss av her. (har ikke krysset av)
 
Men jeg har jo ikke gjort noe feil da, for jeg har jo mottatt både lønn(fødselspenger) og betalt skatt av de. Skjønner ingenting... Noen som har peiling.. Please...... Eneste jeg har fyllt ut nytt er beløpet jeg vil tjene i år..
 
Ingen som har peiling????[:(]
 
ORIGINAL: lilletrampe

hmm..rart den skal komme opp da....så lenge du har hatt inntekt..ta en tlf til trygdeetaten mens du sitter med skjema forran deg da...noe annet forslag har jeg ikke...

 
 
Off ja... men jeg hater å ta slike telefoner...[8|]
 
ORIGINAL: lilletrampe

ORIGINAL: TutOgKanon

ORIGINAL: lilletrampe

hmm..rart den skal komme opp da....så lenge du har hatt inntekt..ta en tlf til trygdeetaten mens du sitter med skjema forran deg da...noe annet forslag har jeg ikke...



Off ja... men jeg hater å ta slike telefoner...[8|]



skal jeg gjøre det for deg..hehe[:D]

 
 
Yes,please[:D][:D]
 
Tror kanskje jeg dytter litt her ja..[;)]
 
hmmm, aner ikke..jeg ville nok ringt.. Lykke til![:)]
 
Jeg ringte bare skattekontoret mitt og sa: skal ha nytt skattekort, haster litt, kan du regne ut for meg?? Fikk det i posten 3 dager senere, enkelt å greit!!! [:)]
 
ORIGINAL: margarita

Jeg ringte bare skattekontoret mitt og sa: skal ha nytt skattekort, haster litt, kan du regne ut for meg?? Fikk det i posten 3 dager senere, enkelt å greit!!! [:)]

 
Jeg var innom der for ett par dager siden. da sa hun jeg bare kunne bestille det selv hvis jeg hadde tilgang på internett. Det ville uansett ta like lang tid, for de ordner det også over nettet.. sa hun..
 
Ja, de sier det for at de skal slippe å gjøre det....kan hende det tar like lang tid også, bare man skjønner hva man skal fylle ut og slik, jeg måtte ha nye koder og dill og dall....sa at det hasta litt(gjorde å det da, hvis ikke hade de trekt meg 50%) og da spurte mannen om hva jeg ville tjene og hva jeg hadde tjent tidligere i år og feriepenger, så regna han ut og sendte det meg!!! [:)]
 
Du må fylle ut beløpsfelt for hvor mye du har tjent i år og hvor mye du har betalt i skatt. 
 
Back
Topp