Hårtap

LiteFrø

Elsker forumet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Flere som mister hår enda? Jeg føler at det bare er halvparten igjen av det jeg engang hadde. Ikke at jeg har hatt den største hårmanken som fins, men det gjør det bare enda verre! Når skal det stoppe? Jeg finner hår overalt! Blir helt sprø og jeg sørger litt over å være så tynn i håret :(
 
Er nesten skallet, det er hår overalt :(
Begynte med B vitaminer får håpe hjelper noe.
 
Det er nylig begynt hos meg, nå har jeg litt fyldig hår så jeg merker det ikke på selve hodet, men det er hår etter meg overalt hjemme. Ser det og på børsten og i dusjen. Ugh.
 
Mister helt sinnsyke mengder enda her [emoji15] Håret mitt er 2/3 deler så tynt som det var før ho var født nå [emoji28]
 
2. runde med hårtap på 2,5 år. Heldigvis har jeg en fyldig hårmanke, så det gjør ingenting [emoji4] Har på samme tid tatt b-vitamin fast, usikker på om det har hjulpet eller ikke.
 
2. runde med hårtap på 2,5 år. Heldigvis har jeg en fyldig hårmanke, så det gjør ingenting [emoji4] Har på samme tid tatt b-vitamin fast, usikker på om det har hjulpet eller ikke.
samme her! 2. runde på under 2 år! Heldigvis får jeg myyyye ekstra under svangerskapene, så det er fortsatt litt igjen :p
 
Synes bare jeg mister mer og mer hår nå som vi har begynt med fast føde [emoji30]
 
Jeg var hos frisøren og klippet av over 10 cm. Føler ikke hårtapet så ille lengre. Kanskje det var på tur til å roe ned uansett, men med kortere hår blir det jo ikke så enorme klaser som ligger rund theller :)
 
Mister fortsatt en del hår, men har heldigvis ikke fått viker [emoji28]
 
Føler det begynner å dette av litt mindre nå heldigvis. Men på det værste var det mye!
 
Back
Topp