Håpet om en terminspire ❤

Så godt å se Luna !!! ❤️❤️ nydelig er han!! Og så glad for at du har en så fin gynekolog som tar godt vare på dere:love7

Ja, skikkelig fining ❤️ jeg vet! Føler meg så heldig som kom til henne og får så gos oppfølging :love017
 
27+0

Og i følge nørs så er det tredje og siste trimester fra idag! Hurra! Er litt uenigheter i appene, men 1 ukenfra eller til spiller ingen rolle og kan gjerne bare si 3 trimester fra nå :hilarious: Kjenner det er en del tyngre enn denne gangen, magen er større, føles mer i veien og bekkensmerter som kommer etter liten tur på senteret eller gåtur, skal mye mindre til føre det stråler og stikker i bekkenet, men heldigvis ikke konstant! Har også vært plaget med myyyye sykdom de 2 siste månedene, kontant forkjølelse på meg og frøkna i 1,5 mnd og for å toppe det fikk jeg omgangssyken forrige uke :wacky: merker greit til nedsatt immunforsvar og mer utsatt som gravid ja! Bare meg i huset som fikk omgangssyken, heldigvis!
Har også siden sist tatt glukosebelastning som gikk fint og fått innvilget 80% svangerskapspenger! Deilig å slippe å spørre om sykmelding "heletiden". Lillebror har også endelig fått et navn, det føltes både rart og godt :Heartblue han er aktiv igjennom dagen, kjenner han er blitt større for nå er det mest åling, kjenner kroppsdelene skli rundt inni der og utenpå :hilarious: rar, men fin følelse å kjenne at han vokser! Ny vekstkontroll til fredag og gleder meg til å se han igjen og hvor mye han har vokst :love017

⭐️ Termin; 30/05

⭐Kjønn; Gutt :dummy:

⭐Dager til termin; 94

⭐Graviduke; 28

⭐Gravidmåned; 7

⭐Trimester; 3

⭐️ Prosent gjennomført; 66,8%

⭐Symptomer; Ømme pupper, økt trøtthet og mye sliten, kynnere, Kronisk tett nese. Restless legs siste nettene, økt tyngde, bekkensmerter etter korte gåturer.


⭐Humør; Bedre humør, ikke så mye sur lenger heldigvis! Hjelper at 3 åringen tuller mindre på nattan og det "bare" er gravditeten som vekker meg.

⭐Cravings; Ingen, var lenge fysen på sjokolade, men det har gitt seg!

⭐Utstyr; Har alt etter storesøster, fått kjøpt inn litt nye klær i 50-56 så lillebror slipper å gå i rosa :Heartblue har også kjøpt svøpeteppe denne gangen som jeg er spent på å prøve!
Trenger;
- En tripp trapp stol til
- En enhet til til babycallen

Ganske kort liste denne gangen :hilarious:

⭐Medisiner/vitamintilskudd;
Multivitamin, blodfortynnende og jern

⭐Milepæler:
-
Komme forbi 5+0 (Kjemisk grense)
- Tul
- Komme forbi uke 8 ( BO 8+0 i juli)
- Tul uke 8
- Tul uke 9
- NIPT svar
- Høre hjertelyd med doppler
- Komme til uke 12 med levende baby (3 MA oppdaget uke 10-11)
- Otul 24/11, 12+5
- Komme til 2 trimester, 14+0, med frisk baby (svangerskapsavbruddet 14+4 pga avvik på otul I februar)
- OUL
- Kjenne liv

- Komme forbi 23+0
- Vekstkontroll 2/2
- 3 trimester

- Vekstkontroll 1/3
- Høygravid
- Fødsel
 
Last edited:
27+0

Og i følge nørs så er det tredje og siste trimester fra idag! Hurra! Er litt uenigheter i appene, men 1 ukenfra eller til spiller ingen rolle og kan gjerne bare si 3 trimester fra nå :hilarious: Kjenner det er en del tyngre enn denne gangen, magen er større, føles mer i veien og bekkensmerter som kommer etter liten tur på senteret eller gåtur, skal mye mindre til føre det stråler og stikker i bekkenet, men heldigvis ikke konstant! Har også vært plaget med myyyye sykdom de 2 siste månedene, kontant forkjølelse på meg og frøkna i 1,5 mnd og for å toppe det fikk jeg omgangssyken forrige uke :wacky: merker greit til nedsatt immunforsvar og mer utsatt som gravid ja! Bare meg i huset som fikk omgangssyken, heldigvis!
Har også siden sist tatt glukosebelastning som gikk fint og fått innvilget 80% svangerskapspenger! Deilig å slippe å spørre om sykmelding "heletiden". Lillebror har også endelig fått et navn, det føltes både rart og godt :Heartblue han er aktiv igjennom dagen, kjenner han er blitt større for nå er det nest åling, kjenner kroppsdelene skli rundt inni der og utenpå :hilarious: rar, men fin følelse å kjenne at han vokser! Ny vekstkontroll til fredag og gleder meg til å se han igjen og hvor mye han har vokst :love017

⭐️ Termin; 30/05

⭐Kjønn; Gutt :dummy:

⭐Dager til termin; 94

⭐Graviduke; 28

⭐Gravidmåned; 7

⭐Trimester; 3

⭐️ Prosent gjennomført; 66,8%

⭐Symptomer; Ømme pupper, økt trøtthet og mye sliten, kynnere, Kronisk tett nese. Restless legs siste nettene, økt tyngde, bekkensmerter etter korte gåturer.


⭐Humør; Bedre humør, ikke så mye sur lenger heldigvis! Hjelper at 3 åringen tuller mindre på nattan og det "bare" er gravditeten som vekker meg.

⭐Cravings; Ingen, var lenge fysen på sjokolade, men det har gitt seg!

⭐Medisiner/vitamintilskudd;
Multivitamin, blodfortynnende og jern

⭐Milepæler:
-
Komme forbi 5+0 (Kjemisk grense)
- Tul
- Komme forbi uke 8 ( BO 8+0 i juli)
- Tul uke 8
- Tul uke 9
- NIPT svar
- Høre hjertelyd med doppler
- Komme til uke 12 med levende baby (3 MA oppdaget uke 10-11)
- Otul 24/11, 12+5
- Komme til 2 trimester, 14+0, med frisk baby (svangerskapsavbruddet 14+4 pga avvik på otul I februar)
- OUL
- Kjenne liv

- Komme forbi 23+0
- Vekstkontroll 2/2
- 3 trimester

- Vekstkontroll 1/3
- Høygravid
- Fødsel
Hohei hvor det går! Tenk at du har kommet så langt allerede! :Heartred :Heartred :Heartred
 
27+0

Og i følge nørs så er det tredje og siste trimester fra idag! Hurra! Er litt uenigheter i appene, men 1 ukenfra eller til spiller ingen rolle og kan gjerne bare si 3 trimester fra nå :hilarious: Kjenner det er en del tyngre enn denne gangen, magen er større, føles mer i veien og bekkensmerter som kommer etter liten tur på senteret eller gåtur, skal mye mindre til føre det stråler og stikker i bekkenet, men heldigvis ikke konstant! Har også vært plaget med myyyye sykdom de 2 siste månedene, kontant forkjølelse på meg og frøkna i 1,5 mnd og for å toppe det fikk jeg omgangssyken forrige uke :wacky: merker greit til nedsatt immunforsvar og mer utsatt som gravid ja! Bare meg i huset som fikk omgangssyken, heldigvis!
Har også siden sist tatt glukosebelastning som gikk fint og fått innvilget 80% svangerskapspenger! Deilig å slippe å spørre om sykmelding "heletiden". Lillebror har også endelig fått et navn, det føltes både rart og godt :Heartblue han er aktiv igjennom dagen, kjenner han er blitt større for nå er det nest åling, kjenner kroppsdelene skli rundt inni der og utenpå :hilarious: rar, men fin følelse å kjenne at han vokser! Ny vekstkontroll til fredag og gleder meg til å se han igjen og hvor mye han har vokst :love017

⭐️ Termin; 30/05

⭐Kjønn; Gutt :dummy:

⭐Dager til termin; 94

⭐Graviduke; 28

⭐Gravidmåned; 7

⭐Trimester; 3

⭐️ Prosent gjennomført; 66,8%

⭐Symptomer; Ømme pupper, økt trøtthet og mye sliten, kynnere, Kronisk tett nese. Restless legs siste nettene, økt tyngde, bekkensmerter etter korte gåturer.


⭐Humør; Bedre humør, ikke så mye sur lenger heldigvis! Hjelper at 3 åringen tuller mindre på nattan og det "bare" er gravditeten som vekker meg.

⭐Cravings; Ingen, var lenge fysen på sjokolade, men det har gitt seg!

⭐Utstyr; Har alt etter storesøster, fått kjøpt inn litt nye klær i 50-56 så lillebror slipper å gå i rosa :Heartblue har også kjøpt svøpeteppe denne gangen som jeg er spent på å prøve!
Trenger;
- En tripp trapp stol til
- En enhet til til babycallen

Ganske kort liste denne gangen :hilarious:

⭐Medisiner/vitamintilskudd;
Multivitamin, blodfortynnende og jern

⭐Milepæler:
-
Komme forbi 5+0 (Kjemisk grense)
- Tul
- Komme forbi uke 8 ( BO 8+0 i juli)
- Tul uke 8
- Tul uke 9
- NIPT svar
- Høre hjertelyd med doppler
- Komme til uke 12 med levende baby (3 MA oppdaget uke 10-11)
- Otul 24/11, 12+5
- Komme til 2 trimester, 14+0, med frisk baby (svangerskapsavbruddet 14+4 pga avvik på otul I februar)
- OUL
- Kjenne liv

- Komme forbi 23+0
- Vekstkontroll 2/2
- 3 trimester

- Vekstkontroll 1/3
- Høygravid
- Fødsel
Synes det var i går at du kom hjem fra syden med positiv test :hilarious:tenk, 3. trimester allerede!!! :woot: :love017 hurra for det kjære du ❤️ så koselig at lillebror har fått navn! Det hjelper alltid på tilknytningen føler jeg. :love017 så godt å høre at alt fortsatt står bra til! Håper det bekkenet ditt ikke tuller seg så mye mer :love2
 
Synes det var i går at du kom hjem fra syden med positiv test :hilarious:tenk, 3. trimester allerede!!! :woot: :love017 hurra for det kjære du ❤️ så koselig at lillebror har fått navn! Det hjelper alltid på tilknytningen føler jeg. :love017 så godt å høre at alt fortsatt står bra til! Håper det bekkenet ditt ikke tuller seg så mye mer :love2

Hahah, føler det nesten sånn selv! Gått fort altså :bag: bare sjarmøretappen igjen:hilarious:
Ja, blir enda mer ekte med navn:love017 krysser fingrene for at det ikke blir for ille:shy:
Gleder meg til å følge med på deg fremover ❤️❤️
 
Hahah, føler det nesten sånn selv! Gått fort altså :bag: bare sjarmøretappen igjen:hilarious:
Ja, blir enda mer ekte med navn:love017 krysser fingrene for at det ikke blir for ille:shy:
Gleder meg til å følge med på deg fremover ❤️❤️
Hihi ja, sjarmøretappe på våren, det er jo perfekt!! ☺️❤️ jeg er jo helt i startgropa enda, blir spennende å se om det står ut hele løpet denne gangen :joyful: :love017 ❤️
 
Hihi ja, sjarmøretappe på våren, det er jo perfekt!! ☺️❤️ jeg er jo helt i startgropa enda, blir spennende å se om det står ut hele løpet denne gangen :joyful: :love017 ❤️

Ja, det blir deilig med vår og slippe mye klær ❤️ veldig klar for det!
Ja, men du er halvveis til 2 trimester og 5 uker til uke 12!! :D det er seier det også❤️
 
Ja, det blir deilig med vår og slippe mye klær ❤️ veldig klar for det!
Ja, men du er halvveis til 2 trimester og 5 uker til uke 12!! :D det er seier det også❤️
Hihi det blir veldig deilig!!! ☺️❤️
Jaaa det er sant! Seier det også ❤️ tar en dag av gangen her hihi! Gleder meg til å ha stor mage på sensommeren, med mini var jeg høygravid på vinteren og gjemt under x antall lag med klær. Med jakke på så jeg jo bare ut som en svær ball med to stilker under :hilarious:
 
Hihi det blir veldig deilig!!! ☺️❤️
Jaaa det er sant! Seier det også ❤️ tar en dag av gangen her hihi! Gleder meg til å ha stor mage på sensommeren, med mini var jeg høygravid på vinteren og gjemt under x antall lag med klær. Med jakke på så jeg jo bare ut som en svær ball med to stilker under :hilarious:
Var på vintern her sist også, men syntes det var deilig å kunne ha på strikkakjoler og kose seg inne :hilarious: men hver årstid har sin sjarm! Blir en fin tid i møte for oss begge nå ❤️
 
Var på vintern her sist også, men syntes det var deilig å kunne ha på strikkakjoler og kose seg inne :hilarious: men hver årstid har sin sjarm! Blir en fin tid i møte for oss begge nå ❤️
Ååå de er så fine de strikkakjolene! Spesielt med gravidmage :love017 det har du helt rett i, hver årstid har sin sjarm ☺️ det blir det!! Kjempefin ❤️
 
Så deilig å ha funnet navn og ha fått såpass med svangerskapspenger :Heartblue
 
Så deilig å ha funnet navn og ha fått såpass med svangerskapspenger :Heartblue

Ja, veldig kjekt med begge deler ❤️ kunne nok fått 100% svangerskapspenger om jeg ønsket det også, men kjekt å kunne jobbe noooe:shy:
 
27+4
Lille klumpen vokser fint, han er litt under gjennomsnittet, men så ble termin flyttet med 6 dager fra menstermin så tenker det ikke er så veldig rart :hilarious: helt perfekt er han likevel, der han ligger på tvers og trives godt :love017 satse på at han ikke bosetter seg der de neste 13 ukene, men har til nå liggi sånn de siste 8 ukene ved ul:hilarious: men kjenner han over hele magen så massevis av tid og plass til å turne rundt enda ❤️ og han er fortsatt ikke sjenert! Ikke vanskelig å se at det er en gutt :hilarious:
Se på han her da:love017 996 g stor allerede :Heartblue
1.2.276.0.26.1.1.1.2.2024.94.42562.8051595.92012544.jpg
1.2.276.0.26.1.1.1.2.2024.94.42519.5275085.92012544.jpg
1.2.276.0.26.1.1.1.2.2024.94.42541.7691923.92012544.jpg
 
27+4
Lille klumpen vokser fint, han er litt under gjennomsnittet, men så ble termin flyttet med 6 dager fra menstermin så tenker det ikke er så veldig rart :hilarious: helt perfekt er han likevel, der han ligger på tvers og trives godt :love017 satse på at han ikke bosetter seg der de neste 13 ukene, men har til nå liggi sånn de siste 8 ukene ved ul:hilarious: men kjenner han over hele magen så massevis av tid og plass til å turne rundt enda ❤️ og han er fortsatt ikke sjenert! Ikke vanskelig å se at det er en gutt :hilarious:
Se på han her da:love017 996 g stor allerede :Heartblue
Vis vedlegget 429712Vis vedlegget 429713Vis vedlegget 429714
Se så fiiiiiin da :love017 :Heartpink
 
Åååh, lille venn :Heartblue Tverrleie blir sikkert ubehagelig for han etterhvert, så da må han vel snu seg :happy6 :p
 
Se på lille babyen da, så nydelig :Heartblue !
Vi får tro han snur seg rette vegen etterhvert, hu tuppa her lå også mye på tvers før hu la seg med hodet ned - og da hun gjorde det ble hun der :love7

Skikkelig fine bilder å, heldig!:D
 
Back
Topp