Håpet er ute!

Pixxi

mamma på heltid <3
igår hadde jeg mye utflod med brunt blod i truseinnlegget, ble bare med det! Har hatt mye murringer å hatt mye vondt. Idag begynte jeg å spotte brunt igjen, som har utviklet seg til mer rosa! Det er ikke mye det er snakk om men føler at det er noe som ikke stemmer! Tappen er myk å lukker(får ikke fingern inn)! Jeg skjønner ingenting nå! Har stresset mye hele forrige uke pga 2 uventede dødsfall! Nå er jeg bare irritert over kroppen min!
 
Åå :( får håpe det stopper opp, og ikke blir til noe mer. Sender deg mange gode tanker :Heartred
 
Skjønner veldig godt at du er bekymret, men spotting er jo ganske vanlig. Kjenner flere som har blødd friskt også, uten at det har vært noe galt! Håper det stopper opp, men hvis det skulle bli mer blod ville jeg ringt legen og bedt pent om å få måle HCG (er vel uansett for tidlig å se noe på ul).
God klem til deg!
 
Åå :( får håpe det stopper opp, og ikke blir til noe mer. Sender deg mange gode tanker :Heartred

Takk, men tror nok det ender her :( var så glad da cbd sa 1-2 <3 ingenting går min vei nå! Så nå blir det lang pause :)
 
Skjønner veldig godt at du er bekymret, men spotting er jo ganske vanlig. Kjenner flere som har blødd friskt også, uten at det har vært noe galt! Håper det stopper opp, men hvis det skulle bli mer blod ville jeg ringt legen og bedt pent om å få måle HCG (er vel uansett for tidlig å se noe på ul).
God klem til deg!

Joda, men jeg har bare en dårlig følelse :( får smøre meg med tålmodighet selv om at jeg vet utfallet! Takk :)
 
Ikke få panikk enda, det trenger ikke bety noe som helst ❤️ skjønner at du blir lei deg og stressa, men det er helt normalt det du beskriver.
 
Hei jeg hadde også brun utflod rundt da jeg skulle hatt mensen. Trenger ikke bety noe som helst!! Krysser fingrene <3
 
Uff, håper det er uskyldige blødninger! Sender deg en stor klem og krysser fingrene for deg!
 
Hei jeg hadde også brun utflod rundt da jeg skulle hatt mensen. Trenger ikke bety noe som helst!! Krysser fingrene <3

Er nok mer en bare brunt nå :( men som jeg sier, jeg har stresset så innmari mye den siste uken, å kroppen min er tydeligvis ikke klar for ett nytt svangerskap :)
 
Uff, håper det er uskyldige blødninger! Sender deg en stor klem og krysser fingrene for deg!

Det er nok over for min del denne gang :) men takk for gode ord :)
 
Er nok mer en bare brunt nå :( men som jeg sier, jeg har stresset så innmari mye den siste uken, å kroppen min er tydeligvis ikke klar for ett nytt svangerskap :)
Uffameg, det var trist å høre :( sender deg en god klem ❤️
 
Ånei :( håper det går bra å at spiren klorer seg fast :)
 
Så leit å høre, Pixxi. :( Håper vi ser deg i en termingruppe igjen veldig snart! Og, kondolerer. :Heartred Skjønner at det har skjedd litt mye på en gang nå!
 
Er nok mer en bare brunt nå :( men som jeg sier, jeg har stresset så innmari mye den siste uken, å kroppen min er tydeligvis ikke klar for ett nytt svangerskap :)
Huff klemmer på <3
 
Så leit å høre, Pixxi. :( Håper vi ser deg i en termingruppe igjen veldig snart! Og, kondolerer. :Heartred Skjønner at det har skjedd litt mye på en gang nå!

Satser på å hoppe inn i juligruppen ;) må ha en liten pause nå :)
 
Stor klem <3
 
Back
Topp