Håper på en attpåklatt:-)

Vimsa71

Andre møte med forumet
HEI ALLE SAMMEN
 
Er helt ny her og ikke helt stødig på dette, men det går seg vel til etterhvert.
Jeg er 37 år, gift i 11 år( sammen i 16 1/2 år) og vi har to kjempe flotte jenter på 12 og 14 år. Har nå ønske om en liten igjen. Fikk fjernet spiral i Juni og håpet på å lykkes i Juli, men fikk desverre m....  i går. Så da får vi prøve igjen, kan jo ikke regne med å lykkes på første forsøk. Det var nok rent hell når vi fosøkte å få vår andre, da ble det blink ved første forsøk. Vår eldste var ikke helt planlagt, men absolutt ønsket.
 
Jentene vet ikke at vi har tenkt å forsøke å få en liten baby. Vil ikke at de skal bli for skuffet hvis vi ikke lykkes. Jeg tror de vil like tanken på å få en lille søster eller bror. Hun eldste har snakket om det flere ganger og drømmer om å kunne kjøpe søte små plagg og gå turer osv.
 
Jeg håper virkelig at vi skal lykkes og var derfor kjempe skuffet da jeg fikk m...... Vi har bestemt oss for at dette er vår lille hemlighet ( min mann og meg) at vi skal forsøke å få en liten igjen. Vi forteller ikke noe før vi er på vei og det er over det usikre stadiet. Kan nok hende vi må fortelle jentene litt tidliger edersom jeg blir like dårlig som når jeg ventet de. Mye kvalme og oppkast. ÆSJ....... Ikke igjen håper jeg.
 
Ikke lett å få lest litt om graviditet o.l. uten at jentene vil oppdage det. De er jo nesten like lenge oppe som oss om kvelden og må lure unna bøker og blader under klær i skaper og skuffer i håp om at de ikke finner det og forstår hva som skjer. Derfor er det greit å kunne benytte dette forumet som min dagbok i vente tiden. Fint å kunne  notere det som skjer i ventetiden før jeg blir gravid og i løpet av greviditeten.
 
Fint å kunne dele erfaringer med derer andre også. Føler meg som om det er første gangen. Med så store jenter så er som å begynne er på nytt i forhold til det som har med graviditet o.l. Ser frem til å bli kjent med flere her som forsøker og er gravide.
 
Klem Vimsa71 
 
 

 
 
 
 
hei vimsa71!!!
 
velkommen skal du være... håper du får et kort å fruktbart opphold her å kan snart flytte til terminforum[:D]
 
Hei på deg! [:)]
 
Velkommen skal du være. Så koslig at dere prøver å få en liten atpåklatt. Håper spiren sitter fort!
 
Klemmer fra Helene
 
Tusen takk for hyggelige hilsninger. Koselig å snakke med andre som prøver men håper for deres del at dere slipper å prøve så lenge, håper spiren sitter snart.
Vanskelig å tie om at vi ønsker oss et nytt under. Men godt at man kan lufte seg her.
Gleder meg til vi kan sette igang prøvingen igjen. Men tiden til testing er
laaaaaaaang
Er litt usikre om tidspunktet for prøving er bra nå, blir da termin 13.05.09 og vi skal ha konfirmant neste år. Hjelp!!!!!
 
Vel vel det ordner seg.
 

 
LYKKE TIL MINE MEDSØSTRE
 
Sjekket ut datoer for konfirmasjoner i dag og det ser ut til at vi kan prøve denne måneden også. JippiHåper det virkelig lykkes.  Vil så gjerne.
 
 
Håper virkelig spiren sitter snart... Appåklatt blir jo så hærlig.. har ei søster som er 9 år yngre å det er toppers[:D]
 
Masse lykke til med prøvingen!!!
Håper spiren sitter raskt!!!!
 
 
Tusen takk.
 
Jeg tror det kan bli kos og morro for våre jenter på 12 og 14 å få en liten søster eller bror. Hun eldste snakker mye om det å ha en liten baby som hun  kan kose med, gå turer med o.l og i hvertfall kjøpe søte små plagg til. Så gleder meg til når spiren sitter og vi kan fortelle jentene det. Det må vi bare få på tape. Håper virkelig at det går veien.
 
Håper virkelig det går deres vei også.
Så kjempe fin hund du har. Vi har en tibbe som er 7 år. Kjempe snill og god hund.
 



 
Tusen takk og masse lykke til til dere også. Får håpe du snart kan bytte til forum svangerskapet. Kanskje spiren allerede sitter der?  

 
 
Vi har bestemt oss for å vente ett par måneder. Ønsker ikke å ta fra vår eldste oppmerksomheten, som hun så vel fortjener i forbindelse med konfirmasjonen våren 2009.
Men trene kan vi alltids gjøre[:D]
 
Er kjempe lei alt regnet, hadde vært godt med litt mer varme. Blir kjempe deppa av det da kroppen sliter når temperaturen er lav. Men godt å kunne ha noe å glede seg til da. Gleder meg til å virkelig prøve igjen. Håper det går veien. Er veldig verpe syk, trodde ikke det skulle bli slik, når jeg er blitt godt voksen og har to store fine jenter fra før. Men det er kanskje derfor, at vi har to fine jenter fra før og håper på like godt resultat nå også. Har mye fine oplevelser med jentene og ønsker å dele fine opplevelser med enda en fin jente eller gutt til. Tror også at jentene våre vil kose seg masse med en liten søster eller bror til.
 
Det blir lange 2 måneder å vente. Vil ha resultat nå!!! Men er viktig å ta vare på de jentene vi har også. Viktig at godjenta vår får oppmerksomheten hun så vel fortjener og så .......Det er verdt å ente på bare vi lykkes så...........
 
Snakket med ei venninne i helgen som også hadde lyst til å få en baby igjen. Hadde vært moro å gått gravide i sammen og fått baby omlag samtidig. Vet at vår biologiske klokke tikker og dersom vi skal ha en baby til så bør det skje snart.
Vi hadde bestemt oss for å vente med prøvingen i 2 mnd men vi klarte ikke å motstå fristelsen.
 
Ut i fra beregninger skulle jeg ha eggløsning den 18.08.08, hvis vi lyktes med prøvingen da så er det 1 uke igjen til mulighet for å ta test. Erfaringen fra mine to tidligere svangerskap så gikk jeg noen dager over før en test viste positiv. Selv om vi kan ha lyktes nå så kan alt skje i løpet av de neste 12 ukene.
Håper virkelig vi har lyktes, usikker på om jeg hadde festeblødning i går. Er det vanlig 1 uke etter eggløsning?
Var hos lege i går og er bestemt at jeg skal operere bort mandlene, men ikke særlig heldig med tanke på dersom jeg er gravid, da må operasjonen utsettes.
 
Når en venter på noe så går tiden så utrolig sakte, Jeg skulle ønske jeg kunne ha testet i morgen. Jeg vil vite.
Venter spent.
 

 
 
Lurer virkelig på om vi har lyktes. Fikk brått metallisk smak i munn igjen i går og i dag har brystene vært ømme. Ikke slik de er til vanlig før TR.
Nå håper jeg virkelig.[:)]
Tiden går så utrolig sakte når man venter. VENTER på å få TESTE. Vil prøve å vente til etter forventet besøk,mest sannsynlig på rett svar da!
 
Får legge meg så går det fortere en dag til, en dag nærmere............
 
 
Så spennende! Høres jo ganske lovende ut! [:D] Lykke til med testiga! [:)]
 
Hei igjen
 
Jo hørtes lovende ut men, klarte å ikke vente med å teste.
Prøvde å teste på fredag 28.aug, men negativ[:@]
Vet det er for tidlig da, men.... I hele helgen har jeg hatt en dårlig følelse av at det desverre ikke sitter noen spire. Alt av tidligere symptomer er mindre, kaskje det bare var inbilning tidligere? 
Har vært borte hele helgen på fotball turnering og kost meg med jentene mine. Men har vært kjempe sliten og trøtt. Er veldig spent på hva med de neste dagene om jeg vil få TR den 1. sep, eller om jeg snart kan teste positiv. Er redd jeg får TR i morgen , pga vond rygg, vond mage og kjempe stinn. [&:]
 
 
Masse lykke til til deg også Jojja, kanskje vi kommer i samme termin klubb, hadde vært gøy!!!!
 

 
 
JIPPI
Testet i dag tidlig, hvis man så megt godt etter så kunne det være litt antydning til pluss streker, men sterk tvil.
 
Kjøpte ny test, den digitale Clear Blue, og tok den for 1 time siden og den lyste GRAVID.[:D]
 
Kjempe glad og spent. Håper det vil vokse og holde seg friskt og på plass til den 13.05.2009.
 
Nå skal jeg forflytte meg over i termin klubben, men stikker innom og sjekker underveis hvordan det går med dere.
Masse lykke til.
 
 
 
Back
Topp