Håper på baby i februar ❤️

Huff, så trasig at noen blir så plaget etter uttak :/ har du fått satt inn nå? :) jeg syns det er litt ubehagelig å gå med mine egene bukser vertfall, så er greit man kan bruke skjørt nå som er veeeeldig elastisk rundt livet. (Er en str S til vanlig)..
Fikk satt inn men ble negativt, det var i februar :p
Bruker også vanligvis s, jeg var oppi m/l og brukte mannens xl-jakker :bag:
 
Da har halsbrann startet så det kjennes. Småstikking nå og da over hele magen egentlig nå og da. Heeeelt salig trøtt «gjesp» dette er til nå :) ingenting vondt, men kjennes :)
 
Er altså på dag 5 etter innsett.. er det normalt å bli så irritabel når man ikke er det av natur?? :p uffff.. idag når gubbeluren skulle på havet (han jobber bare for seg selv med egen båt på dagtid), så våkna jeg, å tenkte... faen, før jeg snudde meg brått.. ikke likt meg.. :eek:
 
Krysser fingrene for deg! Husk at selv om du ikke har symptomer så kan alt være i skjønneste orden med en liten mageboer. Jeg er mer kvalm før mensen enn jeg ble under starten av graviditeten i mai 2016. Sterkeste symptomet for meg den gang var at ingen av de vanlige symptomene kom. Ventet derfor med å teste til fire dager etter forventet mens og var sikker på at testen kom til å være negativ. Gjett om jeg ble overrasket da det viste seg at det var en liten spire der likevel! Nå håper vi på en lillebror/lillesøster i 2019 :)

Joda, jeg har matlyst til en hest. Sulten igjen etter ca 30 min :p skal da være 3+3 idag. Hele magen er bare rar nå ;) bare 6 dager igjen til ikm nå :D så koselig at dere venter nå :D går det enda bra?
 
Joda, jeg har matlyst til en hest. Sulten igjen etter ca 30 min :p skal da være 3+3 idag. Hele magen er bare rar nå ;) bare 6 dager igjen til ikm nå :D så koselig at dere venter nå :D går det enda bra?
Krysser fingrene for at symptomene betyr at det er en liten en på vei! Var med lillegutt det nesten ikke var noen symptomer. Han fyker rundt i full fart her ved siden av meg. Enda ikke lykkes med nummer to. Håper eggløsning kommer snart :D
 
Håper på det :D
Har EL om ei uke :D
 
Håper her også. Hvis det klaffer denne pp termin er 16.februar :)
 
Ikke fått noen termin der vi var å satte inn enda.. så er man heller ikke mattegeni, men 3+4 idag om det holder seg der :)
En ting du må være obs på er at mange steder regner termin etter innsettsdagen som befruktning, det blir ikke helt riktig pga at det er befruktet og overvåket før det blir satt inn. Til meg sa de at jeg skulle være 4+0 på testdag, men etter uttak og befruktning av egg skulle jeg jo egentlig være 4+2
 
En ting du må være obs på er at mange steder regner termin etter innsettsdagen som befruktning, det blir ikke helt riktig pga at det er befruktet og overvåket før det blir satt inn. Til meg sa de at jeg skulle være 4+0 på testdag, men etter uttak og befruktning av egg skulle jeg jo egentlig være 4+2

Veg ikke om jeg ble klokere :p hadde tilbakeføring onsdag for snart en uke siden i morgen. Så da er jeg altså lengre på vei enn anntatt? Hmm, tror jeg må ta en telefon i morgen :p
 
Veg ikke om jeg ble klokere :p hadde tilbakeføring onsdag for snart en uke siden i morgen. Så da er jeg altså lengre på vei enn anntatt? Hmm, tror jeg må ta en telefon i morgen :p

Vent litt.. har regna rett uansett.. for det ble en såkalt naturlig tilbakeføring. Da det ble satt inn ca 4 dager etter uthenting :) så da tester jeg når jeg er 4+2 ca som jeg har fått beskjed om :)
 
Idag er det 7 dager siden innsett, å jeg merker egentlig nesten ingenting.. er litt trøttere eneste... 3+5 idag om det klaffer.. noe jeg begynner å miste håpet om.. men vet jo ikke noe 100% før IKM da.. :)
 
Hadde småvondt da vi shoppet i går.. sto på skobutikken med sko i handa, å måtte sette meg på prøvebenken da siden det ble litt sånn mensvondt både i mage å rygg, men ingenting idag.. er det noe man kan kalle et symptom? Nå er det 14 år siden jeg fikk min første datter, så litt lenge siden for å huske. Mye yngre da, så kanskje man tålte alt litt bedre :p ømme bryst, men det har jeg hatt stort sett siden jeg begynte med hormonsprøyter sånn av og på.. pluss at jeg har lagt på meg litt, såååå det kan jo være derfor også :p
 
Hadde småvondt da vi shoppet i går.. sto på skobutikken med sko i handa, å måtte sette meg på prøvebenken da siden det ble litt sånn mensvondt både i mage å rygg, men ingenting idag.. er det noe man kan kalle et symptom? Nå er det 14 år siden jeg fikk min første datter, så litt lenge siden for å huske. Mye yngre da, så kanskje man tålte alt litt bedre :p ømme bryst, men det har jeg hatt stort sett siden jeg begynte med hormonsprøyter sånn av og på.. pluss at jeg har lagt på meg litt, såååå det kan jo være derfor også :p

Må føye til at på den store dagen idag, kan jeg være med i korpset og smelle av... sååå dårlig humør har man ikke vært på leeeeenge jo men men.. gratulere med dagen! ❤️
 
Back
Topp