håper noen kan svare

go* mamma*n

Gift med forumet
jeg tok slike piller på ons(forrige uke)for å slippe utskrapning.Hun legen kalte det abort piller. Der som er nå er at jeg har vondt i magen, litt likt mensen vondt,på samme sted liksom,bare litt vondere. Jeg blør veldig mye, også koagler.
Kan det være at det er mer igjen som ikke har kommet ut? Noen som vet?
skal til legen igjen i morgen for en GU, men hvorfor det egentlig?burde ikke han bare sende meg rett til ul? han kan jo ikke se noe den veien...tror jeg skal nekte det i morgen jeg..
 
da var denne dagen over også, endte med utskrapning nå i kveld. Føles helt greit nå, håper bare blødningene jeg har hatt er over...ille å bruke to pakker bing på under to uker[:@] Krysser fingrene for at det sitter en spire om en stund, må bare få svar på endel prøver før vi kan prøve igjen. Blir utredet pga flere aborter. [:(] Det går bra med meg, må prøve komme seg videre i verden[:)]
 
Kan dessverre ikke svare på... Når jeg tok abort, fikk jeg en pille av sykehuset, som gjorde at det sluttet å vokse, å etter noen dager bynnte jeg å blø mye, å skulle da komme tilbake på sykehuset dagen etter blødningen å få 4 nye piller, så alt kom ut. En uke etter det skulle jeg komme tilbake å ta en blodprøve... Men nå var jo dette ett levende forster da.....
 
Men be om det du syns er best du.....
 
Blir vel kanskje litt feil å skrive lykke til men....
 
hadde du vondt i magen etter at alt hadde kommet ut?kom det koagler i flere dager? Jeg tror det er mer igjen jeg, er redd jeg må til utskrapning..huff....[:@]
 
De første dagene hadde jeg skikkelig vondt, sterke mens smerter på den måte.. de gikk over etter en uke eller noe, men jeg blødde sinnsykt i 5 uker!
 
Back
Topp