Håper å komme inn hit ♡

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Jeg håper på å komme inn hit ♡ her kan de som håper på å komme inn hit skrive her så slipper vi mange tråder med dette :) *inspirasjon fra mars 2015*

Englemamma & mirakelmamma ♡⚘ fullammer min vakre skatt, og uten prevansjon. blir prøvere i august mnd. Håper på ett 2015 mirakel barn ♡☆
 
Hei, starter prøving i juli. Så om alt klaffer kan jeg være så heldig å havne her :)
 
Starter vår første pp nå, så mye mulig at jeg plutselig havner her inne :)


Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2
 
Akkurat fått mensen igjen 2 mnd etter utskraping - godt mulig jeg havner her! : ) Håper egentlig på mars, men det er vell nesten for godt til å være sant om det skulle klaffe på første. Krysser fingrene for alle oss!
 
Vi får krysse fingrene. Nå er dette første pp for oss i juli. Så vet ikke hvordan dette går :)
 
Da var løpet kjørt for mars, så nå satser jeg på et nytt aprilbarn :) Alle gode ting er (pp)3. Hvis det klaffer og EL blir som beregnet får jeg termin på bursdagen min eller mini sin (vi har bursdag etter hverandre)
 
Akkurat fått mensen igjen 2 mnd etter utskraping - godt mulig jeg havner her! : ) Håper egentlig på mars, men det er vell nesten for godt til å være sant om det skulle klaffe på første. Krysser fingrene for alle oss!
tok det 2 mnd før du fikk mensen tilbake etter utskrapning? mistet på torsdag, blør fortsatt. hvor lenge blødde du ? gleder meg og håper jeg kan begynne å prøve snart igjen :)
 
tok det 2 mnd før du fikk mensen tilbake etter utskrapning? mistet på torsdag, blør fortsatt. hvor lenge blødde du ? gleder meg og håper jeg kan begynne å prøve snart igjen :)

Ja, tok to mnd! Men har du hatt utskrapning? Jeg blødde ca 1 uke etter operasjonen :)
 
Håper på april eller mai baby jeg også:) Ammer fortsatt littegrann og venter på mensen, så kan jo ta tid før syklusen kommer igang, men vi prøver litt mens vi venter;)

Lykke til jenter!
 
Har ikke hatt utskrapning enda.. Skal til en sjekk neste fredag.. Legen min håpet det skulle ordne seg selv, siden jeg fortsatt blør..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg blør også etter cytotec på fredag! Utålmodige meg tok en g-test i dag i håp om at den skulle være litt svak, men den gang ei:rolleyes: Håper jeg slutter å blø snart så tar jeg en ny test neste fredag for å se om den har blitt svakere:) vil så gjerne inn hiiiit!!
 
Håper du slipper utskraping da! Tror mensen kommer igjen mye raskere uten utskrapning. Tror blødningen du får da, fungere som mensen på en måte.
 
Ja, håper jeg slipper.. Hvor lenge anbefalte legen din å vente med prøvingen etterpå? Hører så mye forskjellig.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da var det kjørt for februarspiren min, så kanskje jeg havner her istedet? Jeg fikk råd om å vente til etter første mens med å prøve på nytt, men vi får se....

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Håper på å få komme inn her :D nettopp hatt en sa, men var ikke langt på vei når det skjedde, uke 4+5.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper på å få komme inn her :D nettopp hatt en sa, men var ikke langt på vei når det skjedde, uke 4+5.



Fikk du noen råd for når det var greit å prøve på nytt. Jeg fikk beskjed om å vente til etter første mens, men het gis det veldig forskjellige råd...

*håper på nummer tre*
 
Legen min sa ingenting så da rekner jeg med at vi kan begynne å prøve igjen med en gang? Har googla det litt å står så mye forskjellig. Men Stod at når vi mister så tidlig så kunne vi begynne å prøve igjen når vi Selv var klar :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, håper jeg slipper.. Hvor lenge anbefalte legen din å vente med prøvingen etterpå? Hører så mye forskjellig.


Sent from my iPhone using BV Forum

1 syklus. Men det spørst vell litt hvor langt du var på vei og sånn da. Visst legen sa du ikke trengte å vente, ville jeg ikke venta! hehe :p
 
Her håper jeg å kunne flytte inn ja. Nettopp ferdig med tr, så da.... håper vi det sitter denne gangen. :)
 
Det ble ikke mars, i alle fall. Så vi får se. mer trolig mai, da jeg skal til gyn nå i juli, og håper å få hjelp, men det blir antakelig for sent for denne pp.
 
Back
Topp