Håp om søsken

Etter innsett var jeg så glad for at det ble innsett at jeg helt glemte å kommentere testdag. Altså 16 dager etter innsett. Det betyr 18 dpo.

Jeg nikket pent da sykepleieren (?) sa: "Ja, du skal teste såpass lenge etter innsett, men det er jo for å unngå falskt negativt resultat. Det er jo veldig kjedelig å få." :bag:

Godt hun ikke fikk meg til å love noe. :angelic: Jeg vil jo ikke lyve heller, så jeg bare smilte tappert. :hilarious:
Haha. 18 DPO. Særlig
 
Etter innsett var jeg så glad for at det ble innsett at jeg helt glemte å kommentere testdag. Altså 16 dager etter innsett. Det betyr 18 dpo.

Jeg nikket pent da sykepleieren (?) sa: "Ja, du skal teste såpass lenge etter innsett, men det er jo for å unngå falskt negativt resultat. Det er jo veldig kjedelig å få." :bag:

Godt hun ikke fikk meg til å love noe. :angelic: Jeg vil jo ikke lyve heller, så jeg bare smilte tappert. :hilarious:

Haha tror hun virkelig at noen venter så lenge?:p
 
Haha tror hun virkelig at noen venter så lenge?:p

Jeg fikk lyst til å spørre om det, men prøvde heller å være veldig enig og hyggelig siden jeg hadde fått innsett og alt var så bra. :hilarious:
 
3dp2dt - kveld
I dag har mannen, sønnen og jeg hatt en veldig fin dag. De har gjort litt gutteprosjekter, og så har vi kost oss alle tre, og det er bare så fint. Tenk så heldig jeg er som har en så fin familie. Tenk at vi fikk han. :Heartred

Og så er jeg jo veldig oppblåst. Så mannen og jeg tuller med denne gravidmagen (på engelsk eller med ord som ikke er forståelig for en toåring). Jeg har faktisk tenkt i nesten hele dag at det har fungert denne gangen her. At det blir mai-baby på oss. At vi skal få oppleve det en gang til.

Jeg vil ikke tenke på alternativet nå som jeg er på en sånn optimist-bølge, men vi får se hvor lenge det varer. :Heartred

Litt ømme pupper. Det er symptomet jeg er mest spent på de neste dagene. Blir de superømme mon tro? :angelic: (Litt ømme = progesteron, superømme derimot har pleid å bety hcg hos meg.)

Edit; Litt murringer i livmoren, endosmerter, vondt i korsryggen og småkvalm. Alt som normalt dpo/på progesteron.
 
Last edited:
Så hærlig med en sånn godfølelse [emoji7][emoji7] Jeg heier [emoji173]️[emoji173]️
 
Innom for å heie :wav
 
Heia eggene [emoji173]️[emoji173]️
 
Så hærlig med en sånn godfølelse [emoji7][emoji7] Jeg heier [emoji173]️[emoji173]️

Det var skikkelig digg. :D Har ikke helt samme følelsen i dag. :shy:
 
4dp2dt

Tja. Fortsatt litt ømme pupper, men ikke noe mer. Litt småkvalm. Murringer i livmoren og litt endosmerter. Alt som vanlig. Jeg er mye mindre oppblåst i dag, så det ser ut til at det endelig gir seg nå. Det var godt. Det er slitsomt å være en ballong.

Bare sånn for å ha nevnt det: Testetøsa har flyttet inn på badet mitt nå. Hun hvisker om å tisse i kopp hver gang jeg må på do nå, hun synes jeg burde dyppe en test snart. :bag: Jeg holder til i morgen. Da er "Ovitrelle-testen".
 
4dp2dt

Tja. Fortsatt litt ømme pupper, men ikke noe mer. Litt småkvalm. Murringer i livmoren og litt endosmerter. Alt som vanlig. Jeg er mye mindre oppblåst i dag, så det ser ut til at det endelig gir seg nå. Det var godt. Det er slitsomt å være en ballong.

Bare sånn for å ha nevnt det: Testetøsa har flyttet inn på badet mitt nå. Hun hvisker om å tisse i kopp hver gang jeg må på do nå, hun synes jeg burde dyppe en test snart. :bag: Jeg holder til i morgen. Da er "Ovitrelle-testen".

Morsom den siste der:joyful: hun driver å maser på meg også og mannen her i huset er på hennes lag:joyful:

Godt at magen er bedre, får slappe av litt mere da:) symptomene tar seg nok opp etterhvert:) våknet med mega pupper i dag og og nå er futten ute igjen av de:hilarious: så kommer nok og går disse symptomene våre:joyful:
 
Morsom den siste der:joyful: hun driver å maser på meg også og mannen her i huset er på hennes lag:joyful:

Godt at magen er bedre, får slappe av litt mere da:) symptomene tar seg nok opp etterhvert:) våknet med mega pupper i dag og og nå er futten ute igjen av de:hilarious: så kommer nok og går disse symptomene våre:joyful:

Mannen er på hennes lag ja. Sjelden jeg har hørt om. :p Trodde nesten alle menn likte å vente med testing til strekene er like sterke så man garantert slipper å tyde noe. :hilarious:

Magen er litt bedre, men blåser seg opp hver gang jeg spiser noe. Så fremdeles litt plagsom. :knegg: Ja, symptomene kommer og går, men uansett er alle fortsatt så svake hos meg at det like gjerne kan være Cyclogest. :shifty: Må vel klare å vente og se da. :angelic:
 
Åååå nå begynner det å bli spennende altså! [emoji7] Gleder meg til testing. Jeg er på lag med testetøsa [emoji28]
 
Mannen er på hennes lag ja. Sjelden jeg har hørt om. :p Trodde nesten alle menn likte å vente med testing til strekene er like sterke så man garantert slipper å tyde noe. :hilarious:

Magen er litt bedre, men blåser seg opp hver gang jeg spiser noe. Så fremdeles litt plagsom. :knegg: Ja, symptomene kommer og går, men uansett er alle fortsatt så svake hos meg at det like gjerne kan være Cyclogest. :shifty: Må vel klare å vente og se da. :angelic:

Han ser på meg med forventning hver gang jeg har vært på toalettet:joyful: han er optimist, så der er vi forskjellig:dead:
Vi må være tålmodige! Det er ikke lett assa.. Er nok bare cyclogest her også.. Hele den greia her er en tålmodighetstest:bag: oppblåsthet går over til babymage nå snart, så bare bli vandt til det:joyful:
 
Back
Topp