Håp om søsken

Grattis som DOBBELTRUGER!! :D
Virkelig spennende tid i møte du nå ✌
 
Så utrolig spennende! Gratulerer som ruger❤️❤️ Kanskje blir du ikke bare to-, men trebarnsmor i mai:D

Ja... Jeg er fortsatt litt ambivalent til tvillingsvangerskap kjenner jeg, men så vanskelig når de var fryst sammen. Ville jo garantert ha angret på innsett av kun ett dersom det ikke ble graviditet (ville garantert tenkt at det destruerte egget hadde vært gullegget i så fall. :shy:) Vi blir veldig fornøyd med bare én i magen vi, om det går til termin. Og helt garantert fornøyd om det blir to og, men litt svett av tanken på tre så små barn. :bag::knegg::Heartred

Men overgangen fra ufrivillig barnløs til potensiell travel trebarnsmor på så kort tid hadde jeg i så fall ikke drømt om i starten av dette her i 2015. :Heartred Vi er utrolig heldige om vi skal bli foreldre en gang til nå. :)
 
Oj, 11 eller 15 ja. Det var jo litt av et sprang. Hva er TD til klinikken da? (Og er det hjemmetest eller blodprøve?) Stilig at du klarte å overraske mannen, min forstår veldig godt når jeg er i gang med testesirkuset. :knegg:

Testdato er 14 dager etter innsett, 19 dpo!! Skjeeeer ikke at jeg venter så lenge!! Er hjemmetest[emoji5][emoji5] var syyykt vanskelig å holde det for meg selv sist! Men han fikk testene som en gave i postkassa, adressert og med frimerke og det hele[emoji23] han skjønte ingenting[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Testdato er 14 dager etter innsett, 19 dpo!! Skjeeeer ikke at jeg venter så lenge!! Er hjemmetest[emoji5][emoji5] var syyykt vanskelig å holde det for meg selv sist! Men han fikk testene som en gave i postkassa, adressert og med frimerke og det hele[emoji23] han skjønte ingenting[emoji23][emoji23][emoji23]

Det var VELDIG sen testdato med blastocytt. :bored: På Rikshospitalet er det blodprøve 12 dager etter innsett, men det var en søndag så for meg ble det 13 dager etter som ble datoen nå. Uansett har jeg jo hjemmetestet før det. :angelic:

Wow! Det var oppfinnsomt. Skjønner godt at han ikke forstod noe da. :D Blir spennende hva du finner på nå da. :p Eller om dere tester sammen.
 
19 dpo var jo helt ekstremt lenge.

Mwn hjemmetest før blodprøve 13 dpo er vel heller ikke helt utenkelig nei
 
19 dpo var jo helt ekstremt lenge.

Mwn hjemmetest før blodprøve 13 dpo er vel heller ikke helt utenkelig nei

Blodprøven blir 15 dpo, 13 dager etter innsett. :) Så da har jeg testet lenge allerede. :bag: Og så skrev de 2-3 dager før man får svar, så de regner tydeligvis med at jeg fint venter til 17-18 dpo. :knegg:
 
Blodprøven blir 15 dpo, 13 dager etter innsett. :) Så da har jeg testet lenge allerede. :bag: Og så skrev de 2-3 dager før man får svar, så de regner tydeligvis med at jeg fint venter til 17-18 dpo. :knegg:
Det var jo liksom litt lenge å vente ja.

Men tar er evt flere blodprøver? Så kan du se stigningen? Det er jo litt spennende med tanke på to egg...
 
Det var jo liksom litt lenge å vente ja.

Men tar er evt flere blodprøver? Så kan du se stigningen? Det er jo litt spennende med tanke på to egg...

Rikshospitalet tar kun den ene blodprøven for å bekrefte graviditet og så ultralyd ca uke 8 (eller deromkring, var uke 8 på Ullevål hvert fall). Det må være noe spesielt for at de skal ta flere blodprøver. Jeg kan nok ta blodprøver hos fastlegen om jeg ønsker det, men hcg stigning er såpass variert at det ikke er noen garantert metode for å fastslå tvillinger. Så jeg tror jeg skal prøve å bare vente til ultralyd. Jeg får jo heldigvis lokal oppfølging, så første ultralyd er nok rundt 6-7 uker. :) (Men før jeg kan måle noen stigning så må en av disse eggene klore seg fast da. :nailbiting: Æh!)
 
Last edited:
Grattis som dobbeltruger [emoji3][emoji3]
 
Først må en eskimo eller to klore seg fast ja.

Og det er superspennende. Og lenge og vente på testing....
 
Oi oi oi, begge eggene overlevde, ja!! Så utrolig spennende :D :D [emoji173]️ Gleder meg til du begynner testingen! Håper du slipper unna med bare dette innsettet på veien mot et (eller flere..) søsken [emoji173]️
 
Først må en eskimo eller to klore seg fast ja.

Og det er superspennende. Og lenge og vente på testing....

Ja. Jeg kan vel innrømme at nå er jeg helt fanget i tankesurr. Alle scenarier. Drømte at det ble en gutt og en jente i natt. :bag: Ajaj. Jeg håper hvert fall en liten eskimo klorer seg fast. Denne perioden her kunne jeg gjerne hoppet over. :rolleyes: Jeg eier ikke tålmodighet. Åh. Spennende og skummelt og alt på en gang.
 
Oi oi oi, begge eggene overlevde, ja!! Så utrolig spennende :D :D [emoji173]️ Gleder meg til du begynner testingen! Håper du slipper unna med bare dette innsettet på veien mot et (eller flere..) søsken [emoji173]️

De gjorde visst det ja, begge to. Heldigvis hadde mannen og jeg avtalt at vi da ville prøve med begge, så slapp vi den samtalen i går. Om det skal bli flere søsken må de komme i samme runde hvert fall. ;) Vi får vente og se nå da, om det blir 0, 1 eller 2 utav dette her. Litt lettere sagt enn gjort ja, men det vet jo du og. Testing ja. Hmmm... Jeg er 8 dpo på mandag. Burde vente til tirsdag eller onsdag egentlig da. Vi får se. :angelic:
 
De gjorde visst det ja, begge to. Heldigvis hadde mannen og jeg avtalt at vi da ville prøve med begge, så slapp vi den samtalen i går. Om det skal bli flere søsken må de komme i samme runde hvert fall. ;) Vi får vente og se nå da, om det blir 0, 1 eller 2 utav dette her. Litt lettere sagt enn gjort ja, men det vet jo du og. Testing ja. Hmmm... Jeg er 8 dpo på mandag. Burde vente til tirsdag eller onsdag egentlig da. Vi får se. :angelic:
Veldig greit at dere hadde tatt den samtalen på forhånd. Jeg tror nok vi hadde gjort det samme. All in ;) Venting er ikke bare-bare, nei. Du har jo heldigvis en del erfaring med det selv også. Man blir nesten litt god på det til slutt [emoji14] Gleder meg til å følge med på testene etter hvert :D
 
Veldig greit at dere hadde tatt den samtalen på forhånd. Jeg tror nok vi hadde gjort det samme. All in ;) Venting er ikke bare-bare, nei. Du har jo heldigvis en del erfaring med det selv også. Man blir nesten litt god på det til slutt [emoji14] Gleder meg til å følge med på testene etter hvert :D

Ja, det er liksom ikke så mange sjanser i det gamet her, så da går man jo all in når man får en mulighet.

Haha... Vet ikke om jeg er så god til å vente akkurat. :rolleyes: Kan bli spennende, gleder meg til jeg kan teste. :)
 
Gøy at du drømmer om testing allerede :p
Gleder meg stort!! :D
 
Back
Topp