Håndarbeid!

Og planlegger mye egensydd i ull :)))
138bdfbfda9305c017c3062fcbd29a7b.jpg
 
Det er bare å få låne deg ei maskin å prøve deg frem ;) Det er enklere enn man tror :)))

Har en maskin, prøvd meg på en kjole en gang, og noen strikkemapper [emoji28] men klarer ikke å sy på glidlås feks [emoji23][emoji23]
 
Jeg strikker, men har slitt med en arm i flere måneder nå, så det har blitt lite strikking i det siste. Jeg strikket et Pickles-teppe til datteren min da jeg var gravid med henne, og hvis det blir gutt nå blir det nok et nytt et i andre farger. Ellers blir det nok helst småplagg til babyen i starten. Jeg er ikke så glad i å strikke til nyfødt, egentlig, det er morsommere til litt større barn!
Ellers har jeg symaskin også, og har veldig lyst til å prøve å sy litt klær, men jeg får liksom aldri satt meg ned med det ...
 
Den er så fin! Lurer på om det skal bli mitt neste prosjekt når jeg er ferdig med genser til mannen. Jeg synes det er litt tidlig å begynne med babystrikk.

Jeh driver egentlig med en genser til mannen i hus, men jeg var mer fornøyd med kjole til meg selv, men han skal få genser til sommeren da [emoji28]
Babyplagg har jeg ikke strikkelyst til nå faktisk, selv om det er det jeg best liker å strikke [emoji18]
 
Jeg strikker[emoji173]
Elsker å strikke[emoji4]
Akkurat nå holder jeg på med en Marius genser til eldste gutten min[emoji4]
 
Tenkte å få mamma til å strikke heldress til frøet :) Noen gode tips til mønster ?

Klompelompe har noen dresser :) evt nøstebarn, og så har vikinggarn en del med mønster på :) sjekk ut diverse sider eller googel :) evt instagram og bruk #strikkadress
 
Back
Topp