Gynekolog!

Har vendt meg til det etter flere aborter
 
Gruer meg mer til å gå til tannlegen for å si det sånn :p å etter å ha prøvd å føde å fått sjekka åpning, som faktisk var noe så inni helsikkens vondt! Så er gynekolog undersøkelser ingenting :p
 
Før graviditeten var jeg veldig sånn åneeei gynekolog. Nå er jeg mer avslappet i forhold til alt det der. Ubehagelig å kle av seg, sette seg i stolen, men det er det verste for min del. Nakenheten :p skal den 28. nå. Spent på hva som skjer
 
Å tusle fra kle av-avlukket til stolen og klatre oppi er egentlig det verste ja. Selve undersøkelsen er liksom bare en undersøkelse.
 
Bruker alltid kjole eller skjørt hos gyn. Da slipper jeg kle av meg helt :p går privat hos en helt fantastisk gynekolog. Dyrt men verdt hver eneste krone. Verre med tannlege..
 
Jeg sitter på venterommet nå. Kjenner jeg er litt sånn.. nervøs :p hater å kle av meg, hater "the walk of shame" til stolen og den der "ak litt lenger ned med rumpa" :p selve undersøkelsen er barnemat.
 
Jeg sitter på venterommet nå. Kjenner jeg er litt sånn.. nervøs :p hater å kle av meg, hater "the walk of shame" til stolen og den der "ak litt lenger ned med rumpa" :p selve undersøkelsen er barnemat.
Den der "ak litt lenger ned" ja.... Misliker den!
 
Hver gang før jeg setter meg i stolen, så tenker jeg at jeg må ake godt ned, så slipper jeg den kommentaren :p fikk den i dag og gitt hehe
Det er like greit å få den kommentaren.. jeg klarte å sette meg riktig én gang. Da sa gyn "dette har du gjort før, ja".. så etter det har jeg konsekvent satt meg for høyt oppe for å heller få "ak litt lenger ned" :p
 
Back
Topp