Guttenavn som passer til

Skal det være broren til Lukas eller dobbeltnavn til Lukas?

Hvis bror:
Elias, Isak, Jonas, Mathias

Og egentlig alt av bibelske navn...
 
Det er til lillebror :) Trenger absolutt ikke å være bibelsk.
Jeg synes bare de (bibelske) navnene er veldig i samme gate og sånnsett passer godt med Lukas :)
Men man kan sikkert finne andre navn som passer til også. Prøvd å klikke dere rundt på nettsiden norske navn? Der finner man lister per bokstav på guttenavn
 
Samuel
Emil’
Tobias
Sebastian
Filip
 
Jeg synes bare de (bibelske) navnene er veldig i samme gate og sånnsett passer godt med Lukas :)
Men man kan sikkert finne andre navn som passer til også. Prøvd å klikke dere rundt på nettsiden norske navn? Der finner man lister per bokstav på guttenavn
Ja har sett gjennom «alt» føler jeg :angelic:
 
Lukas og Aleksander
Lukas og Andreas
Lukas og Johannes
Lukas og Victor
 
Vi trenger visst et jentenavn:hilarious::hilarious::hilarious: Det var visst ikke gutt på Oul:hilarious: Da trenger vi jentenavn❤️
 
Lukas og Amelia
Lukas og Matilde
Lukas og Emma
Lukas og Johanna
Lukas og Olivia ...
Lukas og Hannah
 
Lucas og Leah blir det her om vi får gutt neste gang :)
 
Lukas og Eline
Lukas og Anna
Lukas og Rebecca
Lukas og Isabelle
Lukas og Maya
Lukas og Lilly
 
Ja:eek: Fikk vite 95% sikkert at det var gutt i uke 14:wideyed: Holdt på å besvime da jordmor på oul sa at det er ei lita frøken:hilarious:
Oi! Så dere tut på tul da?

Vi har fått samme beskjed, om gaaanske garantert gutt 13+0. Så får vi se på oul :)
 
Oi! Så dere tut på tul da?

Vi har fått samme beskjed, om gaaanske garantert gutt 13+0. Så får vi se på oul :)
Han var sikker på at det var tuten vi så flere ganger:hilarious: Jaggu var det jente. Jeg fikk så sjokk på Oul at jeg fikk latterkrampe :angelic: hadde jo trodd det var gutt i 6 uker:hilarious:
 
Back
Topp