Guttemage eller jentemage?

Jepp! Jeg har fått høre at jeg har typisk guttemage og venter gutt :) fremdeles innsvingt i livet, og bakfra kan man ikke se jeg er gravid! 37+5 :)
 
Ja får hele tiden høre at jeg har typisk guttemage, og venter en gutt. Trill rund ball på magen, som man ikke ser bakfra.
 
Guttemage her![emoji16] og jeg venter gutt.
 
Jeg har guttemage med jente inni. Kjempekule, som ikke syns om man ser meg bakfra.
 
«Guttemage» her, venter jente[emoji6] akkurat samme mage nå som med gutta krutt.. bare en kul framme. Synes ikje bakfra..[emoji179][emoji179]
 
Guttemage og venter gutt[emoji170]
Får mye kommentarer når jeg er ute med jentene mine fra fremmede. Om at «ja, det blir gutt denne gangen eller?!»
Litt vemmelig synes jeg da at ukjente skal legge seg opp i min mage[emoji15]
 
Guttemage [emoji3] Lagt på meg 20 kg, så kan vel ikke akkurat si at det ikke syns bakfra [emoji38] Men magen er mer kule nå enn sist, da var det jente og mer fordelt rundt. Så her stemmer myten [emoji3]
 
Jeg har akuratt samme mage som jeg hadde med begge jentene mine. Nå venter jeg gutt[emoji5] den er bred og rund.
 
Jeg har vist guttelaget og venter jénte :nailbiting:
Hadde jentemage sist og da skulle jeg ha gutt :facepalm: har kunn lagt på meg på magen.
 
Har guttemage og venter gutt[emoji4] men magen har sett lik ut i alle svangerskapene har 1 gutt og 2 jenter fra før[emoji6]
 
Guttemage forrige gang og denne gang. Har en gutt og venter en gutt :happy:
 
Guttemage her, men venter jente [emoji28] Magen er kliss lik som magen var da jeg gikk med storebror [emoji4]

Ikke fått noen kommentarer på mageform ift kjønn.
 
Har hatt lik mage med alle.
Typisk jentemage, men har en jente og snart to gutter❤
 
Min mamma har sakt ved begge mine graviditeter at jeg har guttemage, men jeg har ei jente og venter ei til:)
 
Back
Topp