Gtest fra normal. Tanker?

Bondekjerringa

Blir kjent med forumet
Tidligere ivf'er med bare negative resultater, som trenger litt synsing fra dere damer.
Problemet mitt er stoffskiftet som jeg aldri får stabilt nok. Nå har det vært ganske stabilt, men vi har egentlig ingenting fokus på prøving, ettersom vi har lagt den sorgen bak oss så godt vi kan. Men for 10 dager siden fikk jeg en merkelig liten blødning. Spottet et par dager, veldig ulikt meg. Tenkte mensen var tidligere enn forventet, og noterte ny syklus i kalenderen. Puppene sluttet ikke være ømme og jeg har hatt unormalt mye utflod, så jeg bestemte meg for å kjøpe test i går og droppet innom på normal.
Glemte den i dag tidlig, så jeg pøste nedpå litt vann og presset frem en skvett . Først, om dette er en strek og ikke bare skygge, så burde den vært sterkere, så da stiger nok ikke hcg som den skal uansett. Men, skal jeg øke medisindosen i tilfelle, eller er disse kjent for skygger slik at jeg bare skal avskrive den?
 

Vedlegg

  • IMG_20211113_095424.jpg
    IMG_20211113_095424.jpg
    2,8 MB · Visninger: 112
Dette kan være noe ja :) men kan også være skyggestrek. Prøv en test fra et annet merke. Har god erfaring med apotek1 sine tester for eksempel
 
Jeg hadde slik strek 3 dager etter innsett på IVF på normal sin test. Aldri fått skyggestreker på de testene. Vent et par dager og prøv igjen ❤️
 
Back
Topp