Gravidsmykke

Augustjente86

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Sensommerlykke 2017
Julikulene 2020
Noen som har prøvd eller har formening om sånne bola gravidsmykker? Slike lange kjeder med en liten "bjelle" på som fosteret visstnok hører og kan bli beroliget av både i magen og etterpå:happy:
 
Jeg hadde et sånt til forrige :D merka ikke så mye til at han ble rolig etter fødsel. Men virka som det roa han da han var urolig mens han lå i magen :)
 
Jeg hadde et sånt til forrige :D merka ikke så mye til at han ble rolig etter fødsel. Men virka som det roa han da han var urolig mens han lå i magen :)
Det er jo litt kult at det virka som han merket det i magen! Hvorfor bruker du det ikke denne gangen?
 
Har hørt om det. Hadde glemt det til nå. :)
 
Prøvde med første, men syntes det var irriterende å gå med, da det dinglet og slo inntil magen.
 
Du hadde den bare utenpå klærne?
Ja, jeg hadde det. Av og til kom den innfor genseren, men irriterende likevel, fordi av en eller annen grunn så kræsjet magen inn i ting, og da gjorde det ekstra vondt med smykket der [emoji23]
 
Ja, jeg hadde det. Av og til kom den innfor genseren, men irriterende likevel, fordi av en eller annen grunn så kræsjet magen inn i ting, og da gjorde det ekstra vondt med smykket der [emoji23]
Haha :hilarious: Ser problemet! Jeg kræsjer ofte i ting :rolleyes:
 
Har egentlig hatt lyst på, men er så vár på lyd!
 
Det har jeg ikke hørt om[emoji85]
 
Back
Topp