Gravidklær

Preggos 123

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
Har dere kjøpt mye?

Jeg har ikke kjøpt noe enda, ettersom det bare har gått i kjoler og ting som har passet i sommer. Men, nå må jeg ta meg ei ordentlig runde å kikke litt.

Jeg er en s til vanlig (har gått opp 5 kg til nå, og har kulemage og ikke lagt på meg så mye på hoftene), kan man kjøpe s også i gravidtøy, eller hvordan er det?

Kommer selvfølgelig til å prøve, men vanskelig å vite om jeg plutselig skulle gå opp to str den siste tiden, og da måtte ut å kjøpe nytt :dance008

Noen som vil dele litt erfaringer? Hvilke butikker har i det hele tatt gravidklær? :)
 
Jeg har handlet alt på hm. 2 str større enn jeg pleier i mammaklær da 38-42, har fått ett plutselig hat mot alt som stammer i det hele tatt. Kunne brukt 40 nå, men tipper 42 holder lengre.
 
Ser H&M sier man bør kjøpe i den størrelsen man normalt sett bruker,men noen av gravidklærne er jaggu så intim at man alikevell sliter med å få det av seg så da er det godt med en størrelse større så man har noe å bevege seg i:) jeg har gått opp 10 kg til nå men passer enda samme str i gravidklærne som til vanlig :) litt slitsomt å gå en hel dag i dongeribuksene eneste...:)
 
Jeg kjøper faktisk i en størrelse mindre enn jeg pleier. Men har bare kjøpt med noen gravid/ammeklær. Vil føle meg fresh :)
 
Har kjøpt litt på HM og litt på Ellos. Kjøper i den str jeg bruker til vanlig, og det passer enda godt! T-Skjortene (basic 2 pk) fra HM er faktisk for store enda, både over mage og brystene.
 
Har kjøpt litt på HM og litt på Ellos. Kjøper i den str jeg bruker til vanlig, og det passer enda godt! T-Skjortene (basic 2 pk) fra HM er faktisk for store enda, både over mage og brystene.
OG jeg har gått opp 8 kg fra startvekt, både på mage og lår
 
Jeg har kjøpt tre basic t-skjorter, to svarte tights og et par jeans fra H&M. Elsker både tightsene og t-skjortene, for de er så behagelige og får fram "gravidformene" bedre enn mine vanlige klær. Jeansene er greie, men synes de begynner å bli litt stramme etterhvert. Kjøpte alt i samme størrelse som jeg brukte fra før men tror også jeg kunne gått opp en størrelse uten at det hadde gjort noe. Har gått opp fem-seks kg fra startvekt - så og si bare på magen.
 
Har krympa litt over rumpa og føler buksene som er en str for store zagger så fælt. Men husker fra sist at når magen ble stor så ble det så alt for stramt over magen så kanskje det er greit at klærne er litt store i starten. Har hm gravidbukser
 
Jeg har kjøpt masse gravidklær på salg! Fikk 4 gensere og 1 bukse (som ikke var på salg) til under 500kr. Jeg kjøper samme størrelse som jeg bruker til vanlig. De er jo laget for at magen skal kunne vokse![emoji3] og dongribuksene har masse stretch i seg. Jeg kjøper på h&m. De har forresten en himmelsk fleecelignende joggebukse som jeg har flytta inn i!
 
Har gravidklær i den str jeg bruker ril vanlig men nå må jeg opp en størrelse i bukser, kjedelig å måtte kjøpe nye bukser nå men kan ikke gå i pysj hele dagen [emoji85]
 
Har kjøpt gravidklær fra H&M i den str jeg bruker til vanlig, Kjøpt en kosebukse for gravide, 4 tights, 5 topper og noen gensere:)
 
Har dere kjøpt mye?

Jeg har ikke kjøpt noe enda, ettersom det bare har gått i kjoler og ting som har passet i sommer. Men, nå må jeg ta meg ei ordentlig runde å kikke litt.

Jeg er en s til vanlig (har gått opp 5 kg til nå, og har kulemage og ikke lagt på meg så mye på hoftene), kan man kjøpe s også i gravidtøy, eller hvordan er det?

Kommer selvfølgelig til å prøve, men vanskelig å vite om jeg plutselig skulle gå opp to str den siste tiden, og da måtte ut å kjøpe nytt :dance008

Noen som vil dele litt erfaringer? Hvilke butikker har i det hele tatt gravidklær? :)

Jeg sliter også med høsten nå. Har vært så lettvint med kjoler og vet ikke om jeg vil bruke så veldig mye penger på gravidklær så satser på å bruke kjoler en del fremover også :)
 
Jeg har kjøpt gravidklær på h&m, 2 jeans, 3 t-skjorter og 2 topper i den str. jeg bruker til vanlig. Jeg kommer til å bruke gravidbuksene også en stund etter fødsel, da magen er stor og pga keisersnittet. Har også kjøpt en brukt gravid jeans, den er litt stor enda, regner med å få bruk for den når magen har blitt (enda) større:)
 
Handlet litt nytt på HM igår...fant meg ei fantastisk digg joggebukse for gravide. Skikkelig kosestoff og knallgod på, tror den blir herlig å ha etter fødsel også.
 
Har kjøpt litt klær fra Zalando, ganske mye fint til greie priser :) Kjøpt det meste i den str jeg brukte før jeg ble gravid, og alt passer!
 
Back
Topp