Gravidkjole

Chrina89

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Hei.
Er det noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt en pen kjole for gravide? Ikke på nett. Har lett litt rundt, men finner bare noen få sommerkjoler. Skal i bryllup, så den må være litt finere :)
 
D40AD72B-222C-47FE-A59D-A68130865D6E.jpeg
Jeg skal i bryllup snart selv og kjøpte denne på Vic:) 999 kr
 
Har du floyd i nærheten av deg? De har i alle fall mammakjoler på nett, men jeg vet ikke om de tar inn til alle fysiske butikker. Jeg har en kjole fra floyd som egner seg for gravide selv om den ikke er ment for det. Maxikjole som går inn rett under puppa og er løs videre nedover. Kanskje du evt finner en annen kjole som kan gjøre nytten?
 
Hei.
Er det noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt en pen kjole for gravide? Ikke på nett. Har lett litt rundt, men finner bare noen få sommerkjoler. Skal i bryllup, så den må være litt finere :)
Mener Floyd har mammakjoler men usikker på om de er i fysisk butikk eller bare på nett :/
 
Tusen takk for forslag [emoji4] Det var lurt med sånne kjoler som går inn rett under puppene, så lenge stoffet på nedsiden ikke er på stramt.. Skal hvert fall sjekke ut Floyd [emoji3]
 
Hei.
Er det noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt en pen kjole for gravide? Ikke på nett. Har lett litt rundt, men finner bare noen få sommerkjoler. Skal i bryllup, så den må være litt finere :)

Svangerskapet på Majorstua har noen kjempefine (i hvert fall for en måned siden).
 
Jeg har en (tettsittende) i str small som du kan kjøpe, men du bør være 170cm høy, den blir alt for lang for meg (160cm).
06_1496211583.jpg
 
Jeg synes wantthattrend.com har en del fine kjoler, og de er ikke så dyre heller :happy:
 
Hei.
Er det noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt en pen kjole for gravide? Ikke på nett. Har lett litt rundt, men finner bare noen få sommerkjoler. Skal i bryllup, så den må være litt finere :)
Jeg har gått rundt litt i butikker (i Oslo) og det er generelt forferdelig dårlig utvalg i fysiske dårlige butikker. Ofte før jeg til svar (f. eks. på Lindex) at de har gravidklær kun på nett. Har du tid, ville jeg absolutt satset på netthandel. F.eks Zalando. Bestill noen ulike i ulik str. om du er i tvil, betal kun for den du beholder og send tilbake resten.

Beklager, vet at jeg ikke svarte på det du spurte om, men har selv de siste dagene vært på desperat utkikk etter sommerklær da jeg reiser på ferie i morgen.
 
Jeg har gått rundt litt i butikker (i Oslo) og det er generelt forferdelig dårlig utvalg i fysiske dårlige butikker. Ofte før jeg til svar (f. eks. på Lindex) at de har gravidklær kun på nett. Har du tid, ville jeg absolutt satset på netthandel. F.eks Zalando. Bestill noen ulike i ulik str. om du er i tvil, betal kun for den du beholder og send tilbake resten.

Beklager, vet at jeg ikke svarte på det du spurte om, men har selv de siste dagene vært på desperat utkikk etter sommerklær da jeg reiser på ferie i morgen.
Helt enig! Jeg finner veldig lite. Bukser er det eneste jeg syns det finnes et greit utvalg av.. Takk for tips [emoji4]
 
Vurderer selv å kjøpe meg en slik «knytekjole», skal i bryllup i slutten av juli, da er jeg nok ganske stor. Og den kjolen kan jeg bruke senere også :)
 
Jeg skal i bryllup i september 1-2 uker før termin, så jeg kommer jo til å være massiv :p Håper å fine en grei, enkel kjole som jeg heller kan ha litt fin pynt til.
 
Back
Topp