Graviditetstester!

1a890d6572c3d9e271a1608018428d30.jpg

Nederste er fra i dag 20 dpo
Er dette hver dag? Eller er noen av de på samme dag? Er litt stressa over at mine ikke blir noe sterkere. Men ser at noen av dine også var ganske like i styrke.
 
Er dette hver dag? Eller er noen av de på samme dag? Er litt stressa over at mine ikke blir noe sterkere. Men ser at noen av dine også var ganske like i styrke.
Noen dager har jeg tatt to og en dag tok jeg 3[emoji85] meeen, har også vert bekymret pga at testene ikke blir mye sterkere for hver dag. Noen dager har resten bare vert bittelitt sterkere en dagen før mens andre ganger klar stigning....skikkelig drit å tolke tester faktisk. Men for to dager siden var test streken sterkere en komtrollstreken så kommer til å teste igjen i dag. Kan også legge ut bilde av alle resten fra 3+2 til i dag 5+3.
Vurderer blodprøver neste uke[emoji85]
 
Last edited:
Nettopp tatt, hvertfall økning :) hcg på 379 på tirsdag (17DPO), så hvis økning er som den skal så kan jeg forvente 3+ i begynnelsen av uka som kommer :) Venter på digital i posten :nailbiting:
 

Vedlegg

  • _20170401_135223.JPG
    _20170401_135223.JPG
    509,3 KB · Visninger: 59
Noen dager har jeg tatt to og en dag tok jeg 3[emoji85] meeen, har også vert bekymret pga at testene ikke blir mye sterkere for hver dag. Noen dager har resten bare vert bittelitt sterkere en dagen før mens andre ganger klar stigning....skikkelig drit å tolke tester faktisk. Men for to dager siden var test streken sterkere en komtrollstreken så kommer til å teste igjen i dag. Kan også legge ut bilde av alle resten fra 3+2 til i dag 5+3.
Vurderer blodprøver neste uke[emoji85]
Okei Du har jo en stigning hvertfall da Mine forandrer seg ikke noen ting :/ dette her er fra onsdag og i dag f eks. De er jo helt like.
 

Vedlegg

  • 02F55C03-CBAC-44CD-9CCC-E81F380585BD.jpg
    02F55C03-CBAC-44CD-9CCC-E81F380585BD.jpg
    491,5 KB · Visninger: 70
Tok testen på Torsdag. I følge appene er jeg 5+0 idag.
Veldig sterke streker på første test. Vet dere om det har noe å si?
6b98bf214b66883446adb217c1d6f27d.jpg
 
8e727373a56c078c2296d790e9e2c916.jpg


Det var den der stigningen da..kjenner at jeg ikke helt klarer å slappe av[emoji53][emoji14]

Litt vanskelig å si siden den siste ikke er tørket men jeg synes den ser sterkere ut? :) Jeg synes resten av stigningen ser fin ut også, jeg :) Har du tatt digitale?
 
Litt vanskelig å si siden den siste ikke er tørket men jeg synes den ser sterkere ut? :) Jeg synes resten av stigningen ser fin ut også, jeg :) Har du tatt digitale?
Ja den siste er sterkere! Men føler kanskje stigningen har fått litt sent hele tiden....så bra du synns![emoji4] ja fikk 1-2 11 dpo, men har ikke tatt mer digitale.
Bestevinnina mi opplevde ma for ett par mnd siden, og det ble fattet mistnke pga litt dårlig hcg stigning....så er nokk bare derfor jeg blir ekstra nervøs.
Symtomene blir jo sterkere og sterkere så må vell egentlig bare stole på det.
 
Ja den siste er sterkere! Men føler kanskje stigningen har fått litt sent hele tiden....så bra du synns![emoji4] ja fikk 1-2 11 dpo, men har ikke tatt mer digitale.
Bestevinnina mi opplevde ma for ett par mnd siden, og det ble fattet mistnke pga litt dårlig hcg stigning....så er nokk bare derfor jeg blir ekstra nervøs.
Symtomene blir jo sterkere og sterkere så må vell egentlig bare stole på det.

Ja, det skjønner jeg. Du kan jo eventuelt be om HCG-måling hos legen? Kanskje det kan berolige deg.
 
Back
Topp